سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تزریق نکردن واکسیناسیون ،اصلی ترین علت فوتی کرونایی در هرمزگان

استاندار هرمزگان گفت: مردم هرمزگان نسبت به تکمیل واکسیناسیون و تزریق دُز سوم واکسن کرونا اقدام کنند.

مهدی دوستی در جلسه ستاد ملی مدیریت و مقابله با کرونا گفت: علاوه بر واکسیناسیون عمومی، رعایت تمامی اصول و شیوه نامه‌های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک و فاصله‌گذاری در راستای پیشگیری از ابتلا به کرونا، همچنان مورد تاکید است.


وی گفت: دستورالعمل‌های بهداشتی با جدیت در تمامی اماکن عمومی و محل فعالیت مشاغل از جمله اصناف، بازارها، مجتمع‌های تجاری، ادارات، اماکن گردشگری و اقامتی و وسایل حمل و نقل عمومی، رعایت و بر آن نظارت شود.

دوستی گفت: با توجه به در پیش بودن ایام تعطیلات نوروز، امیدواریم با رعایت تمامی این موارد، نوروز خوبی را داشته باشیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک و همچنین تکمیل واکسیناسیون به خصوص تزریق دُز سوم واکسن کرونا، روند کاهشی شیوع کرونا تداوم خواهد یافت.


علی رئوفی  گفت: متاسفانه از پنج نفر فوت شده بر اثر ابتلا به کرونا در هرمزگان در روز گذشته، چهار نفر واکسن کرونا را تزریق نکرده بودند و این امر اهمیت واکسیناسیون در جلوگیری از ابتلا و فوت ناشی از کرونا را نشان می‌دهد و از مردم می‌خواهیم هرچه سریع‌تر نسبت به تکمیل واکسیناسیون خود اقدام کنند.


وی با اشاره به جاذبه‌های گردشگری هرمزگان و آب و هوای مناسب این استان در ایام نوروز، گفت: همه دستگاه‌های اجرایی باید آمادگی کامل را برای پذیرش گردشگران نوروزی و ارائه خدمات در این ایام داشته باشند و همچنین با جدیت بر رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی، نظارت شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.