سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تشدید برخورد با جرائم خشن در کرمانشاه

رئیس کل دادگستری استان از تشدید برخورد با جرائم خشن در کرمانشاه نظیر تیراندازی، سرقت و مزاحمت‌های خیابانی خبر داد و گفت : اشرار و اراذل و اوباش جایی در استان ندارند و با هرگونه اقدام آن‌ها به شدت برخورد می‌شود.

پرویز توسلی زاده گفت : برخی جرائم مانند تیراندازی، سرقت، مزاحمت‌های خیابانی و سایر موارد اثرات منفی بیشتری بر روح و روان مردم می‌گذارد که لازم است قاطعانه‌تر با آن‌ها برخورد شود.

به گفته رئیس کل دادگستری استان پلیس لیست اسامی مجرمان خظرناک و سابقه دار کرمانشاه را در اختیار دستگاه قضایی قرار دهد تا به شدت با آن‌ها برخورد شود و بدانند این استان جای امنی برای آن‌ها و رفتار مجرمانه اشان نیست.

خوشبختانه با اقدامات مقابله‌ای که طی چند ماه اخیر با موضوع تیراندازی صورت گرفته است نتایج خوبی بدست آمده و افرادی که چنین سودایی را در سر می‌پروردند به این نتیجه رسیده اند که حتما در دام قانون گرفتار و مجازات می‌شوند.

سمت و سوی برخورد پلیس و دستگاه قضائی علاوه بر تداوم و تشدید برخورد‌ها با عاملان تیراندازی به سمت قاچاقچیان و فروشندگان اسلحه از این پس بیشتر معطوف خواهد شد چرا که آن‌ها عملا ابراز وقوع جرم را فراهم می‌کنند.

خواستار افزایش گشت‌های پلیس در شهر و خصوصا مناطق جرم خیز با توجه به فرا رسیدن عید نوروز هستیم دستگاه قضائی در کنار ماموران انتظامی قرار دارند و با افراد مجرم بدون گذشت برخورد می‌شود.

همین اطلاع رسانی به موقع و درست باعث شده تا برخی مجرمان هوشیار شده و از ارتکاب جرم پرهیز و عموم مردم هم در جریان برخورد‌های انجام شده قرار بگیرند .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.