سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محکومیت مالی ۲۲ هزار پرونده ورودی به تعزیرات حکومتی

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه گفت : ۲۲ هزار پرونده ورودی کالا و خدمات در سال ۱۴۰۰ رقمی معادل سه هزار میلیارد ریال محکومیت مالی بدنبال داشته است.

قهرمان شاهی گفت : تعزیرات حکومتی در طرح تشدید نظارت بر بازار عید در کنار مراجع نظارتی سازمان جهاد کشاورزی، اتاق اصناف، سازمان صمت و بسیج اصناف به صورت گشت مشترک و سیار حضور دارند و علاوه بر جزای نقدی تعطیلی واحد‌های پرتخلف و نصب پرده و پلاکارد بر سردرب واحد صنفی را به صورت جدی پیگیری می‌کنیم.

به گفته مدیرکل تعزیزات حکومتی استان کرمانشاه تعزیرات حکومتی در سه حوزه مهم کالا و خدمات، قاچاق کالا و ارز و پرونده‌های بهداشتی صالح به رسیدگی است.

در سال ۱۴۰۰ نزدیک به ۲۲ هزار پرونده صنفی در حوزه کالا و خدمات، ۳ هزار و ۵۰۰ پرونده در حوزه قاچاق کالا و ارز و یک‌هزار و ۱۶ پرونده بهداشتی مورد رسیدگی قرار گرفته است.

 ۶۰ درصد آمار پرونده‌های کالا و خدمات طی امسال افزایش یافته در همین سال شاهد افزایش ۲۰ درصدی پرونده‌های قاچاق کالا و ارز بودیم که در این راستا پرونده قاچاق احشام ارقام آن چشمگیر است.

وصولی جرائم در سال ۱۴۰۰ مبلغی به میزان ۲۰۰ میلیارد ریال معادل ۲۰ میلیارد تومان بوده است.

میانگین رسیدگی در پرونده‌های کالا و خدمات به مدت ۱۰ روز و میانگین رسیدگی به پرونده‌های قاچاق کالا و ارز مدت ۲۱ روز بوده است.

میانگین رسیدگی به پرونده‌های قاچاق کالا و ارز در کشور ۳۰ روز است، میانگین استانی در مقایسه با میانگین کشور زمان بسیار مناسبی است.

بالای ۹۸ درصد پرونده‌هایی که به تعزیرات واصل شده در این فرجه زمانی رسیدگی شده یعنی پرونده مسن و معوقه نداریم.

اعم این پرونده‌های تخلفات بیمارستان‌ها به خصوص پرونده تخلف پزشکان و بحث زیرمیزی و دریافت وجه اضافه بر تعرفه است.

در مجموع ۲۲ هزار پرونده ورودی در سال ۱۴۰۰ رقمی معادل سه هزار میلیارد ریال محکومیت مالی بدنبال داشته است.

سامانه ۱۳۵ تعزیرات برای ارائه هرگونه تخلف از صنوف مختلف در خدمت مردم است و گزارشات واصله در کوتاه‌ترین زمان ممکن بررسی می‌شود و بدون اغماض با اصناف متخلف برخورد و تعطیل خواهد شد .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.