سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رفع ابهام پلیس از ماجرای توقیف خودروهایی که جریمه یک میلیونی دارند

معاون ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی گفت: رانندگانی که جریمه‌های پرداخت نشده خودروی آنان بیش از ۳ میلیون تومان است یا مرتکب تخلفات حادثه ساز شده‌اند، متوقف می‌شود.

سه روز قبل باشگاه خبرنگار جوان خبر از ابهام در پیامک توقیف خودرو به دلیل داشتن جریمه بیش از یک میلیون تومان داد و یادآور شد که پیشتر سردار هادیانفر گفته بود خودروها در صورت داشتن ۳ میلیون تومان جریمه توقیف می‌شوند.

امروز سرهنگ عین اله جهانی پیرامون موضوع ارسال پیامک به مالکان خودروهای جریمه بالای یک میلیون تومان گفت: پیامک هایی با موضوع مالک محترم وسیله نقلیه، شما دارای جریمه بالای یک میلیون تومان هستید، لذا ظرف مدت یک ماه نسبت به پرداخت آن اقدام نموده در غیر این صورت وسیله نقلیه شما توقیف خواهد شد برای برخی از هموطنان ارسال شده است.

به گفته معاون اجتماعی و ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی انتظامی، مطابق ماده ۸ قانون رسیدگی به تخلفات راهنمایی و رانندگی، پلیس راهور مکلف است مالکان خودروها را از میزان جریمه بالای یک میلیون تومان مطلع کند و بر همین اساس پیامک مزبور به مالکان مربوطه ارسال شده است.

او گفت: رانندگانی که جریمه های پرداخت نشده خودروی آنان بیش از ۳ میلیون تومان بوده یا مرتکب تخلفات حادثه ساز شده باشند، متوقف می‎‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۰:۲۳ ۲۵ اسفند ۱۴۰۰
شما فقط فکرتون خالی کردن جیب مردومه
فدائی حیدری رضاقلی
۱۰:۰۱ ۲۳ اسفند ۱۴۰۰
ازبیخ وبن خراب است ،اولاًموظفندجریمه حتی جزئی رااطلاع رسانی کنندتامالک باخبرشده وبپردازد دوم برای بنده شش ماه پزش پیام امدسرعت غیرمجاز ولیکن ادامه ان دردست بررسی هست ازکجابدانم چقدراست موقعی که گرفتارچنگال گرگ صفتان ازانتقال وتعویص پلاک وعیره میشویم اجباری پرداخت میکنیم وقت دادسرا واعتراضی نیست
ناشناس
۰۱:۵۹ ۲۲ اسفند ۱۴۰۰
گفته می شود که راهور خودروهایی که جریمه ۳ میلیون تومان دارند را تحت عنوان داشتن شکایت نسبت به خودرو ،توقیف می کند بعدا که کلی استرس و ترس به راننده تحمیل می شود در پارکینگ می گوید جریمه رانندگی است لذا می بایست پلیس راهور در همان لحظه اولیه به راننده ، واقعیت را بگوید که اولا چه بسا راننده در همان لحظه جریمه را بپردازد و خودرو به پارکینگ منتقل نشود . ثانیا راننده دچار ناراحتی و استرس نشود . در غیر این صورت رفتار پلیس برخلاف حقوق شهروندی و برخلاف وجدان و انصاف و قانون است .
ناشناس
۲۳:۵۷ ۲۱ اسفند ۱۴۰۰
با این جریمه های ده برابر شده ده میلیونم نباید توقیف بشن اونم وسط این تحریما و کمبود خودرو
ناشناس
۲۳:۵۱ ۲۱ اسفند ۱۴۰۰
خوب این پیامک که با آنچه که راجع به توقیف خودرو می گوئید مغایرت دارد، ممکن است فارسی صحبت کنید ما هم بفهمیم چه می گوئید؟! چطور تا امسال پلیس همچین وظایفی نداشت ولی امسال موظف به اطلاع رسانی جرایم شده؟ اگر کمتر از 3 میلیون تومان توقیف ندارد چرا در پیامک گفته شده بالای یک میلیون جریمه خودرو توقیف می شود؟!! معلوم هست در مدیریت این پلیس راهور چه خبر است؟!!
ناشناس
۲۲:۴۹ ۲۱ اسفند ۱۴۰۰
پلیس راهور در برنامه هایش گفته بود از اول اسفند ماه با موتورسیکلت سواران متخلف برخورد می کند !!!
نه تنها این کار انجام نشد بلکه اطلاع رسانی مربوط به راهنمایی موتورسواران که یک اقدام فرهنگی است هم انجام نمیشود!!!
ناشناس
۲۲:۳۳ ۲۱ اسفند ۱۴۰۰
اگر فقط جنبه اطلاع رسانی داره، پس توقیف خودرو ظرف مدت یک ماه چیه؟ شکر خدا با وجود شماها فیلم طنز نیاز نداریم. ببین مملکت توسط چه کسانی اداره میشه. میترسم فردا پیامک اطلاع رسانی اعلام موجودی حساب که از بانک هم میاد، همراهش تهدید به توقیف پول ها باشه.
ناشناس
۲۰:۱۲ ۲۱ اسفند ۱۴۰۰
محاکمه ستاد شبه علمی کرونا