سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کاشت حدود ۹۰ هزار نهال، درختچه و جعبه گُل در سطح شهر

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرمانشاه از کاشت حدود ۹۰ هزار نهال، درختچه و جعبه گُل در سطح شهر برای استقبال از بهار خبر داد.

فرامرز رحمتی زاده گفت : به مناسبت هفته درختکاری برنامه‌های کاشت نهال و درختچه و جعبه گل را در این ایام شروع کردیم که تا پایان سال ادامه دارد و با اجرای آن زیباسازی و افزایش سرسبزی شهر برای ایام نوروز را دنبال می‌کنیم.

به گفته مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرمانشاه در این هفته برنامه کاشت نهال رایگان میوه در منازل را داریم که برای این کار متقاضیان از ۱۳ تا ۱۹ اسفند ثبت نام کرده و کار توزیع نهال میوه از امروز شروع شده است.

این نهال‌ها توسط نیرو‌های شهرداری درب منازل افراد برده شده و توسط خود نیرو‌ها در حیاط منزل کاشته شده و روش نگهداری آن‌ها به خانواده‌ها آموزش داده می‌شود.

برنامه ریزی برای توزیع چهار هزار نهال میوه در این طرح انجام شده به هریک از متقاضیان یک یا نهایتا با توجه به وسعت حیاط منزل دو نهال تعلق می‌گیرد.

بیش از هفت هزار نهال در نقاط مختلف شهر جهت استقبال از بهار کاشت می شود این نهال‌ها شامل گونه‌های چنار، اقاقیا، زبان گنجشک، زیتون تلخ و... است که تا پایان اسفند در نقاط مختلف شهر کاشته می‌شوند.

 ۴۷ هزار جعبه گُل در نقاط مختلف شهر در راستای زیباسازی شهر و استقبال از بهار خبر کاشته می شود تاکنون ۶۰ درصد کار انجام شده و تا حدود ۲۵ اسفند تمام جعبه گُل‌ها در نقاط مختلف شهر کاشت می‌شوند.

علاوه بر این‌ها کاشت ۳۵ هزار اصله درختچه هم در نقاط مختلف فضای سبز شهری در دستور کار قرار گرفته که هم اکنون در حال کاشت است.

در هفته درختکاری ۳۱۳ درخت میوه به نیت ۳۱۳ یار امام زمان (عج) در محدوده مجتمع ارتش کاشته شد .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.