سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خرید ۱۰۰ میلیارد تومان تجهیزات پزشکی برای بیمارستان‌های قزوین

امسال ۱۰۰ میلیارد تومان تجهیزات پزشکی برای بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین خریداری و نصب شده است.

عبدالله کشاورز معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین گفت: امسال بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان تجهیزات پزشکی برای افزایش خدمات درمانی دولتی و بهسازی خدمات درمانی دولتی وابسته به تجهیزات پزشکی در سطح استان خریداری و تامین شده است.

با توجه به افزایش مراجعان بیمارستان‌ها و مراکز درمانی در استان یکی از دغدغه‌های مردم و مسئولان دانشگاه تامین نیاز‌های پزشکی بود که با پیگیری‌های انجام شده توانستیم بخشی از این نیاز‌ها را تامین کنیم.

در کنار فرسودگی برخی مراکز درمانی و بیمارستان‌ها با کمبود تجهیزات پزشکی و درمانی هم مواجهیم که برای خریداری این امکانات اقدام شده است.

خرید تجهیزات MRI مرکز آموزشی درمانی شهید رجایی، سی تی اسکن مراکز آموزشی درمانی بوعلی سینا و شهیدرجایی، افزایش تخت‌های ویژه در بیمارستان‌های ولایت و بوعلی سینا شامل ونتیلاتور، مانیتور و تخت ویژه، از جمله تجهیزات خریداری شده در سال جاری است.

افزایش تعداد دستگاه‌های اکسیژن ساز در مراکز درمانی تابعه، خرید دستگاه آندوسونوگرافی مرکز ولایت، اکو‌کاردیوگرافی، سونوگرافی و تجهیزات بخش ویژه اطفال مرکز آموزشی درمانی قدس، تحویل تجهیزات آزمایشگاهی شامل اتو آنالایزر و سل کانتر به مراکز تابعه و تجهیزات پزشکی بیمارستان رحیمیان از دیگر اقدامات دانشگاه علوم پزشکی برای تامین تجهیزات و خدمت رسانی بهتر به مردم است.

کشاورز گفت: امیدواریم با تامین این تجهیزات زمینه خدمت رسانی بیشتر و جلب رضایت بیماران و شهروندان فراهم شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.