سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تمدید مهلت ثبت نام دوره‌های فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور

مهلت ثبت نام و اعلام اصلاحات مربوط به دفترچه راهنمای آزمون کارشناسی ارشد دوره‌های فراگیر دانشگاه پیام نور سال ۱۴۰۱ (نوبت بیست و دوم) تمدید شد.

دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد دوره‌های فراگیر دانشگاه پیام نور سال ۱۴۰۱ (نوبت بیست و دوم) در ۱۰ اسفند ۱۴۰۰ منتشر شد.

اصلاحات جدید مربوط به این دفترچه منتشر شده است و برای فراهم کردن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از متقاضیانی که تاکنون برای ثبت نام اقدام نکرده‌اند، مهلت ثبت نام تمدید شد.

مهلت ثبت نام و اعلام اصلاحات مربوط به دفترچه راهنمای آزمون کارشناسی ارشد دوره های فراگیر دانشگاه پیام نور سال ۱۴۰۱ (نوبت بیست و دوم) تا پایان روز چهارشنبه ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ تمدید شد.

متقاضیان، ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت‌نام و مندرجات این اطلاعیه و فراهم کردن مدارک و اطلاعات مورد نیاز، به پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه و برای ثبت‌نام در آزمون مذکور اقدام کنند.

آن دسته از متقاضیانی که قبلاً ثبت نام خود را تکمیل و کد رهگیری دریافت کرده‌اند، می‌توانند در صورت تمایل تا تا پایان روز چهارشنبه ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ نسبت به مشاهده و یا ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی خود اقدام کنند.

موارد اصلاحی مربوط به دفترچه راهنمای ثبت‌نام در سایت سازمان سنجش آموزش کشور درج شده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.