سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

میزبانی یاران قدوس از برنلی/جدال یونایتد‌ها و تاتنهام بر سر کسب سهمیه/ میلان در اندیشه حفظ صدرنشینی

رقابت‌های فوتبال باشگاهی اروپا با برگزاری دیدار‌هایی در لیگ برتر انگلیس، بوندس لیگا و سری آ ادامه خواهد یافت.

رقابت‌های فوتبال باشگاهی اروپا امروز (شنبه) در سه کشور ایتالیا، انگلیس و آلمان ادامه پیدا می‌کند و در مهمترین بازی‌ها لیورپول، منچستریونایتد، بایرن مونیخ و یوونتوس برابر حریفان خود به میدان خواهند رفت.

لیگ برتر انگلیس

در چارچوب هفته بیستم مسابقات فوتبال لیگ برتر انگلیس امروز سه دیدار برگزار می‌شود که در مهمترین بازی لیورپول در زمین برایتون به میدان خواهد رفت و در بازی دیگر یاران سامان قدوس در تیم برنتفورد پذیرای تیم برنلی خواهند بود. منچستر یونایتد هم میزبان تیم تاتنهام خواهد بود.

برایتون - لیورپول

در اولین بازی از هفته ۲۹ لیگ جزیره از ساعت ۱۶ برایتون میزبان لیورپول خواهد بود.

لیورپول با ۶۳ امتیاز از ۲۷ بازی و یک بازی کمتر نسبت به تیم صدرنشین منچسترسیتی در رتبه دوم قرار دارد. برایتون هم با همین تعداد بازی در رتبه سیزدهم قرار دارد.

برایتون در سه بازی آخر برابر سرخپوشان به یک پیروزی و دو تساوی دست پیدا کرده و به عبارت دیگر لیورپول در سه بازی آخر نتوانسته است برایتون را شکست دهد.

برایتون در ۴ بازی آخر خود در رقابت‌های لیگ برابر حریفانش شکست خورده است.

لیورپول پس از سه بازی بدون برد طی ماه‌های دسامبر و ژانویه، هفت بازی آخر خود را با پیروزی پشت سر گذاشته و در این رقابت‌ها ۱۹ گل زده و فقط دو گل دریافت کرده است.

برنتفورد - برنلی

یاران سامان قدوس در تیم برنتفورد از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه پذیرای تیم برنلی خواهند بود.

برنتفورد از ۲۸ بازی ۲۷ امتیاز کسب کرده و در رتبه پانزدهم قرار دارد و برنلی هم با ۲۱ امتیاز از ۲۶ بازی در رتبه هجدهم جای گرفته است.

دیدار رفت ۲ تیم با پیروزی برنلی به پایان رسید.

منچستریونایتد - تاتنهام

در آخرین بازی امروز لیگ جزیره، از ساعت ۲۱ منچستر یونایتد در ورزشگاه اولدترافورد میزبان تیم تاتنهام خواهد بود.

یونایتد‌ها با ۴۷ امتیاز از ۲۸ بازی دررتبه پنجم جدول رده‌بندی قرار دارند و تاتنهام نیزبا ۴۵ امتیاز از ۲۶ بازی در رتبه هفتم جای دارد.

هر دو تیم که در این فصل با فراز و نشیب رو به رو بوده اند حالا در این مقطع از رقابت‌ها کسب سهمیه لیگ قهرمانان را هدف اصلی خود می‌دانند.
منچستر یونایتد پس از توقف صفر – صفر برابر واتفورد، هفته گذشته نیز در شهرآورد شهر منچستر برابر من سیتی متحمل شکست ۴- یک شد تا در راه کسب سهمیه دچار مشکل شود.

 


اما تاتنهام با هدایت کونته از چهار بازی گذشته ۴ پیروزی از جمله برد‌های پرگل ۴ بر صفر برابر لیدز و ۵ بر صفر برابر اورتون به دست آورده و با کسب این ۱۲ امتیاز به وضعیت خود در جدول سر و سامان داده است. کونته که برابر منچسترسیتی به پیروزی دست یافته امیدوار است بتواند با پیروزی مقابل دیگر تیم شهر منچستر به کورس کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا باز گردد.

تاتنهام در صورت پیروزی در این بازی می‌تواند تا رتبه پنجم خود را بالا بکشد. یونایتد‌ها هم در صورت پیروزی در این دیدار خانگی می‌توانند به رتبه چهارم بازگردند.

منچستر یونایتد به دنبال آن است که پس از سال ۲۰۱۰ برای اولین بار، ۳ بار پیاپی در رقابت‌های لیگ تاتنهام را شکست دهد و تاتنهام از سه بازی آخر خود در اولد ترافورد در ۲ بازی به پیروزی رسیده است.

تاتنهام تاکنون ۲۲ بار در ورزشگاه اولدترافورد شکست خورده که بیشترین شکست یک تیم برابر تیم دیگر در رقابت‌های لیگ برتر است.

سری آ ایتالیا

در چارچوب هفته ۲۹ مسابقات فوتبال سری آ ایتالیا ۴ دیدار برگزار خواهد شد که در مهم‌ترین دیدار‌ها یوونتوس در خانه سامپدوریا به میدان خواهد رفت و میلان میزبان امپولی خواهد بود.

سامپدوریا - یوونتوس

این دیدار از ساعت ۲۰:۳۰ به میزبانی سامپدوریا برگزار خواهد شد.
یوونتوس از ۲۸ بازی ۵۳ امتیاز به دست آورده و در رتبه چهارم جدول قرار گرفته است. سامپدوریا هم با ۲۶ امتیاز از ۲۸ بازی در رتبه پانزدهم قرار دارد.

از سال ۲۰۱۵ به بعد این دو تیم ۱۴ بار برابر هم به میدان رفته اند که بیانکونری‌ها ۱۲ بار برابر سامپدوریا به پیروزی رسیده اند و ۲ بار شکست خورده اند.

یوونتوس در تمام ۶ دیدار آخر برابر سامپدوریا در همه رقابت‌ها به پیروزی دست پیدا کرده و در این بازی‌ها ۱۶ گل به ثمر رسانده است.

سامپدوریا در دو دیدار آخر خانگی برابر ساسولو و امپولی به دو پیروزی دست یافته و دروازه اش باز نشده است.

یوونتوس در سال ۲۰۲۲ بیشترین امتیاز را کسب کرده (۱۹امتیاز) و در کنار سویا، بارسلونا، لیورپول و نیوکاسل یکی از تیم‌های بدون شکست سال میلادی جدید است.

میلان - امپولی

از ساعت ۲۳ و ۱۵ دقیقه تیم صدرنشین آث میلان میزبان تیم امپولی خواهد بود.

روسونری‌ها با ۶۰ امتیاز از ۲۸ بازی و یک بازی بیشتر نسبت به تیم رده دومی اینترمیلان در صدر قرار دارند و برای کسب ۳ امتیاز این دیدار خانگی و حفظ اختلاف ۲ امتیازی با اینتر وارد میدان خواهند شد. امپولی هم با ۳۲ امتیاز از همین تعداد بازی در رتبه سیزدهم جای دارد.

بوندسلیگا

 

هوفنهایم - بایرن مونیخ

هفته ۲۶ مسابقات فوتبال بوندس لیگا با ۳ دیدار همزمان آغاز خواهد شد که در مهمترین بازی بایرن مونیخ مهمان هوفنهایم. خواهد بود.

بایرن مونیخ با ۵۹ امتیاز از ۲۵ بازی صدرنشین بوندسلیگا است و هوفنهایم نیز با ۴۳ امتیاز از همین تعداد مسابقه در رتبه چهارم قرار دارد.

هوفنهایم در هفته‌های اخیر در وضعیت خوبی بوده و در ۴ بازی متوالی به پیروزی دست پیدا کرده است.

این دیدار ۱۹۳۴ مین بازی بایرن مونیخ در رقابت‌های بوندسلیگا است که از این نظر به همراه وردربرمن بیشترین بازی‌های این رقابت‌ها را دارد.
بایرن مونیخ در ۱۱۶۳ بازی به پیروزی رسیده، ۴۱۷ مساوی و ۳۵۳ باخت داشته است.

بایرن مونیخ از ۸ بازی گذشته خود ۱۶ امتیاز به دست آورده که این بدترین عملکرد این تیم در نیم فصل دوم بوندسلیگا  در ۱۰ سال اخیر است.


بیشتر بخوانید


 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.