سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده ولی فقیه درهرمزگان مطرح کرد:

مواجهه دوگانه غرب نسبت به اوکراین و یمن باعث تاسف است

نماینده ولی فقیه درهرمزگان گفت: افتخار می‌کنیم که جمهوری اسلامی ایران نخستین کشور اسلامی است که وارد عرصه فضایی شده است.

امام جمعه بندرعباس، با اشاره به پرتاب دومین ماهواره فضایی نور در ۵۰۰ کیلومتری زمین گفت: این اقدام بسیار بزرگ بود که می‌توان از ابعاد مختلف بررسی کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده گفت: افتخار می‌کنیم که جمهوری اسلامی ایران نخستین کشور اسلامی است که وارد عرصه فضایی شده است.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: برخی از کشور‌های همسایه ایران که مدعی داشتن تکنولوژی فضایی هستند؛ تجهیزات را از کشور‌های دیگر اجاره می‌کنند و عملا خودشان هیچ نقشی ندارد.

او گفت: در ایران تمام مراحل کار اعم از ماهواره و ماهواره بر توسط متخصصان بومی کشور عزیزمان ساخته شده است که شیرینی این اتفاق را دو چندان می‌کند.

امام جمعه بندرعباس گفت: رسانه‌های غربی برای اوکراینی‌ها حسرت می‌خورند، اما برای آن بچه یمنی که از گرسنگی در حال جان دادن است، هیچ کاری انجام نمی‌دهند.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده با بیان اینکه غرب در حال رسوا سازی و نشان دادن روح نژاد پرستانه خود در قبال مسائل جهانی است، گفت: امیدوارم بشریت به آن درجه از رشدی برسد که دیگر ملیت برای آن ارزشمند نباشد بلکه انسان برای او ارزش داشته باشد.

او با اشاره این نکته که اشتغال خانواده‌های شهدا یکی از دغدغه‌های مسئولان باید باشد، گفت: تا کنون بخش اعظم این چالش برطرف شده است و باید برای به صفر رساندن آمار بیکاری در میان خانواده شهدا تلاش کنیم.

امام جمعه بندرعباس گفت: جوانی یک فرصت بسیار ارزشمند است، اما مورد تهدید و هجمه نیز قرار دارند و خانواده‌ها باید برای حفاظت از جوانان مراقب باشند.

حجت الاسلام عبادی زاده گفت: مواجهه دوگانه غرب نسبت به اوکراین و یمن باعث تاسف و نشان دهنده نگاه‌های نژاد پرستانه است.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.