سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بزرگداشت شهدا برای آینده کشور حیاتی است

امام جمعه ریگان گفت: بزرگداشت شهدا برای آینده کشور حیاتی و ضروری است، فرهنگ شهادت فرهنگ تلاش کردن با سرمایه گذاری از خود است .

حجت الاسلام حبیب رضا زاده با اشاره به روز بزرگداشت شهدا گفت: بزرگداشت شهدا برای اینده کشور حیاتی و ضروری است ، فرهنگ شهادت فرهنگ تلاش کردن با سرمایه گذاری از خود است .

امام جمعه ریگان با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند یکی از نیاز‌های اساسی کشور زنده نگه داشتن یاد شهداست گفت: همه ما باید کلام معظم له را درک کنیم .

رضا زاده گفت: مکتب شهید گرانقدر حاج قاسم سلیمانی را ارج نهیم و عامل به مکتب سردار دل‌ها باشیم.

او به سالروز ولادت حضرت علی اکبر و روز جوان اشاره نمود و گفت: دو عامل تبلیغات دشمن و عدم تبیین از حقایق در ذهن جوانان تاثیرگذار است .

امام جمعه ریگان با اشاره به اینکه هرحرفی را علیه نظام و کارگزاران به نظام نباید باور کنیم گفت: القا نا امیدی از اهداف دشمنان می‌باشد.

رضا زاده با اشاره به اینکه مسئولین در سیل اخیر در جهت خدمت رسانی به مردم از یکدیگر سبقت می‌گرفتند، گفت : عده‌ای بر علیه کارگزاران نظام حرف‌هایی می‌زنندوما نباید حرف‌هایی را که عده‌ای در فضای مجازی بر علیه نظام وکارگزاران می‌زنند باور کنیم.

او عنوان کرد: اهمیت نظام مقدس جمهوری اسلامی وحکومت عدل مهدوی را تبیین کنیم .

امام جمعه ریگان در ادامه گفت: مانع پیشرفت کشور دید و نگاه کدخدایی به امریکا وغرب است .

رضا زاده گفت: امریکا دیگر ذلیل شده است و هیمنه پوشالی ان از هم پاشیده است.

او با اشاره به تغییرات در استان و در ریگان گفت: مطالبه مردم ریگان این است که افرادی برای ریگان انتخاب شوند که به نفع مردم باشد.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.