عبادالله پورعطا گفت: از این تعداد ۸۰۰ و ۲۶ پرونده مربوط به بخش کالا و خدمات است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۵ درصد رشد داشته است.
پورعطا می گوید: رعایت نکردن دستورالعملهای بهداشتی، گرانفروشی و درج نکردن قیمت از عمده تخلفات صنوف ارایه کالا و خدمات بوده است.
رییس اداره تعزیرات حکومتی سلماس با اشاره به این که پروندههای وارده به این نهاد در پنج روز تعیین تکلیف میشود، گفت: میزان وصول جریمههای صادر شده امسال ۳۳ میلیارد ریال است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته وصول ۴۲ درصد افزایش داشته است.
پورعطا با بیان اینکه ۴۰ درصد تخلفات بخش کالا و خدمات از طریق گزارش مردم پیگیری و رسیدگی میشود، گفت: شهروندان با مشاهده هرگونه تخلفی اعم از گرانفروشی، عدم درج قیمت و کمفروشی میتوانند از طریق سامانه اینترنتی ۱۳۵ موضوع را برای رسیدگی به اداره تعزیرات حکومتی سلماس اعلام کنند.