سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آماده سازی شهر یاسوج برای استقبال از نوروز

شهردار یاسوج گفت: فعالیت ۴ گروه شهرداری برای لکه گیری، روکش آسفالت و گل کاری معابر شهر یاسوج آغاز شد.

نستهن مقدم گفت: فعالیت واحد‌های مختلف شهرداری یاسوج در راستای آماده سازی شهر برای ایام نوروز به صورت ویژه آغاز شده است.

او می گوید: با توجه به اینکه در چندماهه اخیر به دلیل بارش برف، باران و همچنین عملیات دستگاه‌های خدمات رسان سطح زیادی از معابر دچار فرسودگی و ناهموار شده بود، ۴ گروه برای لکه گیری اصولی و روکش معابر تعیین شده است.

مقدم می گوید: هم اکنون دو گروه کار خود را در ورودی‌ و خروجی‌ شهر از سمت شیراز و اصفهان آغاز کرده اند.

به گفته شهردار یاسوج، پس از لکه گیری اولیه، معابر مستهلک‌تر روکش آسفالت خواهند شد و همچنین اجازه حفاری به دستگاه‌های خدمات رسان و اشخاص نیز داده نخواهد شد.

مقدم می گوید: ساخت بتن برای معابر برون شهری و معابری که پل‌های آن فرسوده شده توسط سازمان عمران شهرداری از چند روز پیش آغاز شده و کار نصب آن‌ها نیز به زودی شروع می‌شود.

او گفت: امسال رنگ آمیزی بلوارها، جداول، سطوح فلزی و بدنه‌های شهری در دستور کار قرار دارد و رنگ مورد نیاز نیز تامین شده است.

شهردار یاسوج گفت: امسال بیش از ۷ هزار مترمربع از سطح بلوارها، میادین زیر کشت گل‌های بهاری خواهد رفت که مهیا سازی محل‌ها هم اکنون در حال انجام است.

او با تاکید بر لزوم افزایش درختان در فضای شهری می گوید: آمادگی داریم به شهروندانی که تمایل به غرس نهال در جلوی منازل خود دارند، نهال ارائه کنیم.

مقدم گفت: شهروندانی که ساخت ساز خود را به پایان رسانده اند را نیز مکلف به غرس نهال هستند.

او می گوید: مهیا سازی سرویس‌های بهداشتی پارک ها، ایجاد دیوار سبز و نصب نمادهای نوروزی از دیگر برنامه‌های شهرداری است که همزمان با انجام آن‌ها توسط واحد‌های شهرداری، به شهروندان اطلاع رسانی خواهد شد.

شهردار یاسوج گفت: شهروندان برای ارائه نقطه نظرات، پیشنهادات، انتقادات و درخواست‌های خود می‌توانند از طریق سامانه شبانه روزی ۱۳۷ اقدام کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.