سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تسریع در توزیع میوه‌های پیش بینی شده تنظیم بازار همدان

فرماندار همدان بر ضرورت تسریع در توزیع میوه‌های پیش بینی شده تنظیم بازار در مراکز مشخص در این شهرستان تاکید کرد.

محمدعلی محمدی در نشست کمیته مشترک تنظیم بازار شهرستان همدان، گفت: سلامت و امنیت روانی مردم بسیار با اهمیت است و لذا برخورد با واحد‌های صنفی عرضه کننده مواد آتش زا و محترقه در این ایام باید توسط بازرسان مد نظر قرار گیرد.

او گفت: تعدادی از واحد‌های صنفی در ایام نوروز مبادرت به عرضه آجیل، شیرینی و سایر کالا‌های پر فروش این ایام می‌کنند که بازرسی اتاق اصناف نباید اجازه فعالیت مغایر جواز کسب و تغییر مقطعی رسته فعالیتی به این واحد‌های صنفی بدهد.

فرماندار شهرستان همدان گفت: راه اندازی غرفه‌ها و سازه‌های موقت جهت عرضه میوه شب عید با هدف حذف واسطه‌ها و کاهش قیمت برای مصرف کننده است و لذا قیمت میوه در این مراکز باید تفاوت معناداری با سایر واحد‌های صنفی داشته باشد.

محمدی درباره فعال شدن اکیپ ویژه نظارت بر آرایشگاه‌های زنانه نیز گفت: این اکیپ متشکل از نمایندگان بازرسی اصناف، دانشگاه علوم پزشکی، تعزیرات و پلیس اماکن عمومی است که انتظار داریم با آرایشگاه‌های زنانه متخلف به طور جدی برخورد کنند.

این مسئول در ادامه، از همکاری اصناف در شرایط شیوع کرونا قدردانی کرد و گفت: بسیاری از مالکان واحد‌های صنفی در شرایط کرونایی و محدودیت‌های اعمال شده اجاره بهای دریافتی را از مستأجران نگرفتند یا تخفیف دادند که لازم است، مورد تقدیر قرار گیرند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.