سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس جمهور در بدو ورود به مازندران:

مازندران ظرفیت های فراوان اما کمبودهای جدی دارد

رئیس جمهور گفت: مازندران قطب کشاورزی کشور است و ظرفیت های بسیاری دارد اما با همه این امکانات کشاورزی، معادن، شهرک های صنعتی مشکلات و کمبودهای جدی در استان وجود دارد.

لحظاتی پیش هواپیمای حامل رئیس جمهور در باند فرودگاه بین المللی شهدای ساری به زمین نشست و از سوی آیت‌الله محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در استان، حسینی پور استاندار، نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و برخی مسوولان استانی مورد استقبال قرار گرفت.

رئیس جمهور در بدو ورود به مازندران گفت: مشکلات مازندران در بخش‌های مختلف احصا شده و انشاءالله تصمیمات خوبی برای حل این مشکلات در این سفر گرفته شود.

رئیس جمهور گفت: مازندران ظرفیت‌های فراوانی دارد که اگر برنامه ریزی دقیق و حساب شده باشد برای همه کشور می‌توان از این ظرفیت‌ها استفاده کرد.

سید ابراهیم رئیسی در این سفر یک روزه ضمن بازدید از روند اجرای برخی از طرح‌های مهم استان دو جلسه با نمایندگان اقشار مختلف و کارشناسان ارشد محیط زیست خواهد داشت.

برنامه انتهایی این سفر نیز حضور در جلسه شورای اداری استان مازندران و شرکت در نشست خبری است.

در این سفر وزرای آموزش و پرورش، ورزش و جوانان، جهاد کشاورزی، امور اقتصادی و دارایی، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، رئیس سازمان برنامه و بودجه، رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست، معاون رئیس جمهور در امور مجلس، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده، رئیس دفتر رئیس جمهور و معاون اجرایی و سرپرست نهاد ریاست جمهوری او را همراهی می‌کنند.

سفر آقای رئیسی به مازندران هفدهمین سفر استانی رئیس جمهور است و او در ۱۶ سفر پیشین استانی خود به استان‌های هرمزگان، قم، یزد، لرستان، زنجان، سمنان، اردبیل، فارس، خوزستان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، ایلام، کهگیلویه وبویراحمد، بوشهر، گیلان و گلستان سفر کرده بود

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۳:۵۹ ۲۰ اسفند ۱۴۰۰
تمام سرمایه کشور رفته سمت مازندران کمبود چی !!!!!!!
ناشناس
۱۲:۵۴ ۲۰ اسفند ۱۴۰۰
نابودی جنگلها با مجوز و اسکورت جنگلبانی ، عدم احداث کارخانه بازیافت در شهر ها و تجمع و دفن زباله در منابع طبیعی و آلودگی محیط زیست ،
ناشناس
۱۲:۲۱ ۲۰ اسفند ۱۴۰۰
الان ۱۴ ساله طرح جدید شهری برای چالوس و توابع اعلام نمیشه .چرا ؟ چه کثافت کاری پشت این قضیه است ؟
ناشناس
۱۱:۴۷ ۲۰ اسفند ۱۴۰۰
در تولید محصولاتی مثل برنج و پرتغال، زحمتش برای کشاورزهاست اما سودش تو جیب دلال‌ها میره.
یاشار
۱۱:۰۷ ۲۰ اسفند ۱۴۰۰
ای کاش زمانیکه درنا،ی آزاد در آنجا حضور داشت یک سفر و یک دیدار به این ترسیم زیبایی خداوند متعال،میرفتید و به تصویر گرانی که فقط از شیعیان خشونت و...مخابره میکنند به جهانیان،می دیدند که با وجود این همه سختی و مشقت و تحریم و ظلم،رئیس جمهور ایران به بدرقه این نشانه عظمت و بزرگی خداوند رفت.
درنا و تمام مخلوقات خاص خداوند به شما در این زمان نیاز دارند،
یک انتقاد به...باشگاه خبرنگاران جوان چرا حدیث روز در بعضی از روزها فراموش میشه،
با زبان حدیث سخن گفتن زمانی قرار روزانه مان بود.
مازندرانی
۰۹:۵۵ ۲۰ اسفند ۱۴۰۰
مشکل کمبودهای مازندران پارتی بازی و باند بازی بسیاری از مدیران و دست اندر کاران در ادارات و نهادهای مازندران است . در مازندران اگر دریک اداره و سازمان و .... دوست و فامیل و آشنا و به ویژه مسئول درآن سازمان داشتی همه چیز حله . اگر نه برو پی کارت .
و افراد عادی و بی پارتی صدایش به جایی نمی رسد . همچین هم پرونده برای عادی جلوه دادن کار و قانونی بودن آن درست می کنند که اگر حرفی بزنی نتونی ثابت کنی .
باید ریشه ای کار بشه . خدا آگاه به همه امور است و ما بی پناهان را آن شا الله یاور و مددکار
جوانمردی
۰۸:۱۹ ۲۰ اسفند ۱۴۰۰
با سلام از رئیس جمهور بخواهید برای شهر ایزدشهر هم تدابیری بیانذیشد جولانگاه سازندگان بومی قرار گرفته و دارد بلند مرتبه سازی در مجموعه های شهرکی صورت میگیرید و محل زندگی مردم را به نابودی میکشاند ......لطفا به ایشان گزارش دهید ......
جوانمردی
۰۸:۱۹ ۲۰ اسفند ۱۴۰۰
با سلام از رئیس جمهور بخواهید برای شهر ایزدشهر هم تدابیری بیاندیشد جولانگاه سازندگان بومی قرار گرفته و دارد بلند مرتبه سازی در مجموعه های شهرکی صورت میگیرید و محل زندگی مردم را به نابودی میکشاند ......لطفا به ایشان گزارش دهید ......
ناشناس
۰۷:۵۷ ۲۰ اسفند ۱۴۰۰
آقای رئیس جمهور شما بگو چرا یارانه منو دخترم را واریز نکردن؟؟؟؟؟؟؟؟؟نیازمندیم پول نان برای صبحانه و نهار شام نداریم برنج نمی‌خواهیم نان میخواییم ولی یارانه ما واریز نشد چراااا؟؟؟