سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده انتظامی شهرستان بدره:

رشادت‌های جانبازان در جهت حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی است

فرمانده انتظامی شهرستان بدره گفت: جانبازان کشور ما در هشت سال دفاع مقدس و همچنین در ادامه راه در دفاع از امنیت ایران اسلامی در راه خدا جانبازی کردند.

 به گفته سرهنگ محمد زمان بیگی در مراسم تجلیل از جانبازان و ایثارگران ، افتخار بزرگی است برای جانبازان که روز ولادت علمدار کربلا حضرت ابوالفضل العباس (ع) به نام روز جانباز نامگذاری شده است.

او گفت: حضرت ابوالفضل العباس (ع) بزرگترین جانباز تاریخ انسانیت است که صحنه کربلا را تجلیگاه ایثار و جانبازی نمود و راه و رسم عاشقی و شیوه جانبازی را به جهانیان آموخت.

فرمانده انتظامی شهرستان بدره در ادامه به شهادت‌ها و سرافرازی‌های جانبازان ایران اسلامی اشاره کرد و گفت: جانبازان کشور ما در هشت سال دفاع مقدس و همچنین در ادامه راه در دفاع از امنیت ایران اسلامی در راه خدا جانبازی کردند و در این مسیر الگوی خود را حضرت عباس (ع) قرار داده اند.

او گفت: اگر رشادت، ایثار و جانفشانی جانبازان و شهدای والامقام در دوران دفاع مقدس نبود اینک شاهد حفظ استقلال کشور نبودیم.

او در ادامه به الگو بودن این قشر برای جوانان اشاره کرد و گفت: جوانان و نوجوانان جامعه ما برای رشد و تعالی خویش و برای دفاع از انقلاب اسلامی و ارزش‌های آن و برای استقامت در راه رسیدن به اهداف اسلامی خویش نیازمند الگویی مناسب هستند و هیچ الگویی بهتر از جانبازان و شهداء نیست.

او گفت: همه ما وظیفه داریم که در تکریم و تجلیل جانبازان نهایت تلاش را داشته باشیم و کوتاهی نکنیم و برای خدمت به این عزیزان از هیچ کوششی فرو گذار نشویم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.