احمد آخوندی گفت: یکی از مسائل مهمی که باید همزمان با توسعه گردشگری مورد توجه باشد مربوط به رضایت گردشگران از یزد است.
او می گوید: باید با رعایت کدهای اخلاقی و اخلاق مداری بتوانیم ضمن حفظ پیوستهای فرهنگی، یزد را مقصد هرساله گردشگران کنیم.
به گفته آخوندی بخش خصوصی گردشگری خصوصا شرکتهای عامل و تشکلهای گردشگری میتوانند در بررسی و پایش رضایت مندی گردشگران و سنجش کیفیت خدمات در یزد ورود کنند.
او می گوید: هر گردشگر داخلی و خارجی سفیری فرهنگی برای معرفی یزد است لذا باید بتوانیم از این ظرفیت مهم به خوبی بهرهمند شویم.
آخوندی گفت: در این خصوص باید از ظرفیتهای گستردهای مانند شهرداری استفاده کنیم.