سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فعالیت سامانه بارشی در آذربایجان‌غربی تشدید می‌شود

رییس اداره پیش‌بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی گفت: فعالیت سامانه بارشی در استان که از روز چهارشنبه آغاز شده، فردا /جمعه/ تشدید می شود.

مهدی صابری گفت: در پی فعالیت این سامانه در استان طی شبانه روز گذشته ۴۲ میلی‌متر بارندگی در شهرستان سردشت ثبت شده که شامل بارش برف و باران بوده است.

صابری با بیان اینکه بارش‌های اندک و پراکنده‌ای از ارومیه نیز گزارش شده، گفت: وزش باد نیز از پیامد‌های فعالیت این سامانه بوده که بیشترین سرعت آن در شهرستان نقده با ۶۵ کیلومتر در ساعت ثبت شده است.

رییس اداره پیش‌بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی با بیان اینکه با تشدید فعالیت سامانه بارشی احتمال آبگرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن مسیل‌ها تا اوایل هفته آینده وجود دارد، گفت: این سامانه اغلب در نقاط جنوبی و مرکزی استان فعال دارد.

صابری می گوید: با توجه به وزش باد در استان در طول هفته جاری و احتمال سقوط اشیا لازم است تا موارد ایمنی در این زمینه رعایت شود.

به گفته صابری: طبق اطلاعات ثبت شده در ایستگاه‌های هواشناسی، طی ۲۴ ساعت گذشته ارومیه با منفی ۳ درجه، سردترین شهر استان و پلدشت با ۱۵ درجه سانتی گراد بالای صفر گرم‌ترین شهر بود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.