سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ضرورت تشکیل بانک اطلاعات مجرمان حرفه‌ای و سابقه‌دار

دادستان همدان گفت: با بهره مندی از بانک اطلاعاتی امکان برخورد سریع و به هنگام نیرو‌های امنیتی و انتظامی با مجرمان فراهم می‌شود.

حسن خانجانی موقر گفت: ایجاد آرامش و امنیت اجتماعی در جامعه امر مهمی است که باید از سوی نهاد‌ها و دستگاه‌های متولی به جد پیگیری شود.
امروز ستاد استانی کنترل مجرمان حرفه‌ای و سابقه‌داربرگزار شد.

او گفت: یکی از راه‌های کنترل، پایش و نظارت بر مجرمان سابقه دار که به واسطه مرخصی، رأی باز یا رأی کار از زندان خارج می‌شوند، حضور نماینده‌ای از نیروی انتظامی در زندان برای رصد ورود و خروج آنان و در روز‌های مرخصی آن‌ها است.

دادستان همدان گفت: اگر تعداد و نوع رفتار و عملکرد اراذل، اوباش و مجرومان خطرناک به طور کامل شناسایی شود و آنان نیز خود را در ساعت و روز‌های مشخصی به نماینده نیروی انتظامی در زندان معرفی کنند، نظارت برای جلوگیری از سرقت و تخلفات احتمالی بعدیشان بهتر انجام می‌شود.

خانجانی موقر گفت: باید با تعامل و همکاری تعریف مجرمان حرفه‌ای در مراجع و دستگاه‌های متولی که در برخی مواقع متفاوت بیان می‌شود از بین برود.

او گفت: بنابراین هم آمار بدون نقص خواهد بود و هم اطلاعات مجرمان سابقه دار، حرفه‌ای و خطرناک به سهولت در دسترس قرار دارد و مجرمان نیز هر لحظه سایه نظارتی را بر سر خود احساس می‌کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.