سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیش بینی حضور حداقل ۳ میلیون نفر در مراسم نیمه شعبان قم

تولیت مسجد مقدس جمکران از پیش بینی حضور حداقل ۳ میلیون نفر در مراسم نیمه شعبان در استان قم خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین رحیمیان درجلسه  ستاد تسهیل زائران و خدمات سفر قم که با حضور دستگاه‌های اجرایی مختلف استان برگزار شد با اشاره به برنامه ریزی و پیش بینی برگزاری صد‌ها برنامه فرهنگی و مذهبی در این روز گفت: برای مراسم روز نیمه شعبان در مدت ۳۶ ساعت هر ۲ ساعت برنامه‌ای با حضور سخنران و مداح پیش بینی شده است.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری قم هم از تشکیل ۱۳ کمیته در ستاد زائران برای برگزاری مراسم نیمه شعبان خبر داد و افزود: این کمیته‌ها با همکاری و هماهنگی‌های بین دستگاهی شرایط را برای حضور زائران و عاشقان امام زمان فراهم می‌کنند.

حاجی زاده با تاکید بر استفاده از ظرفیت مردمی در برگزاری این مراسم گفت: بیش از ۱۵۰ موکب و ایستگاه صلواتی در بلوار پیامبر اعظم به مردمی خدمت رسانی خواهند کرد.

او حمل و نقل، پارکینگ، تسهیل تردد زائران و اسکان را از دغدغه‌های اصلی برای برگزاری این مراسم عنوان کرد و افزود: برای اسکان تمام ظرفیت مدارس آموزش و پرورش، سالن‌های تربیت بدنی، و کلیه ظرفیت‌های دستگاه‌های اجرایی پیش بینی شده است.

حاجی زاده در خصوص تمهیدات و تسهیلات شهرداری قم برای انتقال شهروندان قمی به سمت جمکران گفت: شهرداری قم از میادین مختلف با حمل و نقل عمومی شهروندان را به سمت جمکران منتقل خواهند شد تا بتواند باعث تسهیل تردد زائران استان‌های دیگر و کاهش ترافیک‌های احتمالی در اطراف مسجد مقدس جمکران شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.