سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شناسایی نیازمندان واقعی با سامانه سها

اطلاعات ۵۳ هزار خانوار زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبی در سامانه امداد هوشمند ثبت و ویرایش شد.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد خراسان جنوبی از ثبت و ویرایش اطلاعات ۵۳ هزار خانوار مستمر بگیر دائم، غیر دائم و تک و چند خدمتی از جامعه هدف این نهاد در سامانه امداد هوشمند خبر داد و گفت: در فاز بعدی حوزه‌های دیگر فعالیت شامل اشتغال، مسکن، بهداشت درمان، فرهنگی ویرایش و بارگذاری خواهد شد.

او با اعلام فعالیت سامانه هوشمند امداد (سها) در خراسان جنوبی گفت: فاز نخست اجرای این طرح از آذر امسال اجرا شده و مددجویان و واجدان شرایط با مراجعه به آدرس soha.emdad.ir اقدام به ثبت نام و خود اظهاری پرداختند.

حسینی گفت: این سامانه برای شناسایی و شفاف سازی اطلاعات نیازمندان استان راه اندازی شده است و ۳۲ فرآیند در این سامانه پیش‌بینی شده که اکنون ۶ فرایند انجام شده است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد خراسان جنوبی گفت: حفظ کرامت مددجویان و جلوگیری از مراجعه حضوری و اتلاف وقت جامعه هدف، تسهیل در ارائه خدمت، اعتمادسازی، نیازسنجی واقعی محرومیت‌ها و دست‌یابی به آمار و اطلاعات واقعی از اهداف راه اندازی سامانه هوشمند امداد است.

او گفت: ۲۷ وب سرویس و دیتا‌های سایر سازمان‌ها به سامانه هوشمند امداد وصل می‌شود و استعلام اطلاعات را انجام می‌دهند و صحت اطلاعات درج شده در این سامانه توسط تامین اجتماعی، بهزیستی، ثبت احوال و سایر سازمان‌ها و نهاد‌های مرتبط با ارائه خدمات بررسی می‌شود.

حسینی از پیش بینی ارائه ۱۵ برنامه و ۱۲۰ نوع خدمت به مددجویان تحت پوشش و حمایت کمیته امداد در این سامانه خبر داد و گفت: برای ورود اطلاعات در این سامانه علاوه بر شماره ملی، کد پستی صحیح محل سکونت و شماره تلفن همراه به نام شخص مددجو ضرورت دارد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.