سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حال خوش خدمت در چهارشنبه های امام رضایی داراب

پویش چهارشنبه های امام رضایی در داراب فعال است و دلدادگان به امام رئوف در قالب این پویش، به کمک نیازمندان می آیند تا حال و هوای خوش خدمت در سطح شهرستان پراکنده شود.

چهارشنبه‌ها برای مردمان ایران زمین که شیفته امام رئوف علی ابن موسی الرضا هستند پلی ارتباطی برای دلدادگی با امام رضا (ع) است. 

چندسالی است که پویش چهار شنبه‌های امام رضایی در کشورمان حال هوایی عجیب به شیفتگان اهل بیت امام رضا (ع) می‌دهد.

این پویش در سراسر کشور چهارشنبه‌ها با گردهمایی عاشقان مکتب امامت ولایت امام رئوف به زیبایی هرچه تمام تر برگزار می‌شود.

به منظور آشنایی هر چه بیشتر با ظرفیت‌های معنوی پویش چهارشنبه‌های امام رضایی با یکی از فعالان این پویش سراسری در داراب به گفتگو نشستیم.

سمیرا بهروز مسئول پویش چهارشنبه‌های امام رضایی در شهرستان داراب گفت: چهارشنبه‌های امام رضایی فرصتی مغتنم برای انس و الفت ما با حضرت ثامن الحجج (ع) فراهم می‌کند.

او گفت: انتساب هر یک از روزهای هفته به یکی از معصومان (ع) بهانه قشنگی است تا ما شیعیان آن ذوات مقدسه را یاد کنیم و در پرتوی این تذکر و یادآوری، بدانیم زندگی، عشق و انگیزه و موفقیت‌های خود را مدیون نگاه پُرمهر اولیا الله به عنوان واسطه فیض بین خود و خدا هستیم.

بهروز گفت: با چنین افق و نگاهی، چهارشنبه‌های امام رضایی فرصتی است مغتنم برای آن ها که دل در گروی عشق و محبت امام مهربانی‌ها دارند تا از دور و نزدیک زائر حضرت رضا (ع) شده و سفره دل را در محضر امام رئوف (ع) باز و با حضرت (ع) درددل کنند حتی آنها که دور هستند می‌توانند در این بستر مهیا، کبوتر دل را روانه آستان قدس رضوی کرده گفتنی‌ها را بگویند و شنیدنی‌ها را با گوش جان بشوند.

مسئول پویش چهارشنبه‌های امام رضایی در شهرستان داراب گفت: پویش چهارشنبه‌های امام رضایی برای نهادینه کردن روز زیارتی حضرت رضا (ع) و معرفی سیره و سبک زندگی ایشان ایجاد شده است.

او گفت: محبان اهل بیت (ع) در داراب به بهانه این روز، اقدام به انجام فعالیت‌های خیریه و دستگیری از نیازمندان و مستضعفان می‌کنند.

بهروز گفت: در چهارشنبه‌های امام رضایی با دیدار و سرکشی از خانواده شهدا و بیماران نیازمندان به دنبال ترویج مهربانی هستیم.

او گفت: تلاش می شود تا مدارس و هیئت‌های مذهبی، ارگان‌ها و نهادهای دیگر را به این پویش دعوت کنند و در این پویش همه خادم‌الرضاییم و خالصانه برای مردم خدمت  می کنیم.

مسئول پویش چهارشنبه‌های امام رضایی در شهرستان داراب گفت: از فعالیت‌های پویش چهارشنبه‌های امام رضایی تبیین منظومه فکری رهبر معظم انقلاب که مربوط به امامت و ولایت پذیری است و این منظومه منجر به تشکیل تمدن اسلامی و ظهور آقا امام زمان (عج) می‌شود.

بهروز گفت: ویزیت رایگان بیماران نیازمند، توزیع نان صلواتی، فروش صلواتی مغازه‌ها، اهدای نهال، اهدای چادر به منظور ترویج فرهنگ حجاب فاطمی، توزیع بسته‌های تبرکی آقا امام رضا (ع)، توزیع پوشاک و اهدای عروسک به کودکان کمتر برخوردار از اقدامات پویش چهارشنبه‌های امام رضایی در داراب است.

منبع: مهر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.