سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام:

استقبال از مهمانان نوروزی با رعایت شیوه نامه های بهداشتی همراه باشد

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام گفت: تمهیدات لازم برای استقبال از مسافران نوروزی با رعایت شیوه نامه های بهداشتی همراه باشد.

به گفته آقای شهریار عباسی توجه به قرار گرفتن در آستانه عید باستانی نوروز و احتمال افزایش ۵۷ درصدی مسافران نوروزی هرچند همه مدارس و زائرسرا‌ها و مهمانپذیر‌های ادارات تعطیل هستند، اما باید در مکان‌های مجاز تمهیدات لازم برای پذیرایی از مسافران فراهم شود.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام گفت:به منظور کاهش حجم تجمع در مرکز اصلی شهر از شهرداری خواسته شده تعدادی بازارچه در راستای جلوگیری از ازدحام مردم در مرکز شهر انجام دهد.

با توجه به بحث تردد راهیان نور در محل یادمان شهدا باید حتما شیوه نامه های بهداشتی و رعایت فاصله اجتماعی در نظر گرفته شود.

عباسی گفت: به احتمال بسیار زیاد نیمه شعبان ویزا برای عتبات عالیات لغو شود که این امر موجب می‌شود با حجم زائران مواجه شویم که باید تمهیدات لازم  انجام گیرد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام گفت: تمام دستگاه‌ها باید مهمانسرا‌های خود را به دلیل کرونا تعطیل کنند و آموزش و پرورش نیز اسکان مدارس را لغو کند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.