سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آنژیوگرافی عروق همه اعضای بدن در بیمارستان قلب بوشهر انجام می‌شود

مسئول بخش آنژیوگرافی بیمارستان قلب بوشهر گفت: در بیمارستان قلب بوشهر انجام عمل آنژیوگرافی عروق برای همه اندام‌ها و اعضای بدن امکان‌پذیر است.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر-سید محمدمهدی مصطفوی بیان کرد: بخش آنژیوگرافی با عملکرد خیره‌کننده پزشکان و پرستاران مجرب توانسته است خدمات درمانی مطلوبی به مراجعین بیمارستان قلب بوشهر ارائه دهد.

او ضمن تشکر از استقبال مردم برای دریافت خدمات آنژیوگرافی در بوشهر افزود: بسیار خرسندیم که کیفیت مطلوب خدمات آنژیوگرافی موجب جلب اعتماد و رضایت هم استانی‌های ما شده است.

مسئول بخش آنژیوگرافی بیمارستان قلب بوشهر ادامه داد: به دلیل استقبال و اعتماد مردم به خدمات بیمارستان قلب شاهد کاهش سفر‌های درمانی به خارج از استان بوشهر بوده‌ایم.

مصطفوی تاکید کرد: در حال حاضر خدمات آنژیوگرافی در بیمارستان قلب بوشهر با یک‌تخت فعال و یک‌تخت در شرایط اورژانسی ارائه می‌شود.

او عنوان کرد: برای کاهش زمان انتظار انجام عمل آنژیوگرافی، باوجود کادر مجرب و متخصصان توانمند نیاز به تخت فعال دیگری نیز وجود دارد که امیدواریم با حمایت مسئولان دانشگاهی و استانی این مهم نیز انجام گیرد.

مسئول بخش آنژیوگرافی بیمارستان قلب بوشهر  با اشاره به شرایط خاص پذیرش بیماران به دلیل شیوع کرونا بیان کرد: آن دسته از هم استانی‌هایی که به عمل آنژیوگرافی نیاز دارند می‌توانند با در دست داشتن معرفی‌نامه پزشک معالج خود به آدرس خیابان سیراف، جنب هلال‌احمر، بیمارستان قلب بوشهر مراجعه نمایند و یا با شماره تماس ۰۷۷۳۳۳۳۲۹۴۶ از ساعت ۷: ۳۰ الی ۱۳: ۳۰ جهت هرگونه اطلاعاتی در مورد نوبت‌دهی و آمادگی‌های قبل و بعد از عمل تماس حاصل کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.