سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نام‌نویسی آزمون جذب عمومی تصدی منصب قضا آغاز شد

با اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، نام نویسی در آزمون جذب عمومی تصدی منصب قضا از امروز (چهارشنبه) آغاز می‌شود و به مدت ۳ روز ادامه دارد.

با اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، معاونت منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضائیه در نظر دارد بر اساس تفاهم‌نامه با مجتمع فقه، حقوق و قضای اسلامی وابسته به مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه اقدام به برگزاری آزمون کند.

نام نویسی متقاضیان ثبت نام در آزمون جذب عمومی تصدی منصب قضا (ویژه طلاب) حوزوی منحصراً به صورت اینترنتی از طریق درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org از امروز (چهارشنبه) مورخ ۱۸ اسفند آغاز می‌شود و در روز شنبه مورخ ۲۸ اسفند پایان می‌پذیرد.

بر این اساس، ضرورت دارد که همه متقاضیان در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه شرایط و ضوابط عمومی و اختصاصی آزمون و فراهم کردن مدارک و اطلاعات مورد نیاز برای ثبت‌نام در آزمون اقدام کنند.

با توجه به مشکلات به وجود آمده در آزمون‌های قبلی، درباره اشتباه در ارسال عکس متقاضیان، که این موضوع اکثراً برای متقاضیانی رخ داده که نام نویسی آنان توسط دیگران انجام شده است؛ تاکید می‌شود که علاوه بر کنترل اطلاعات نام نویسی، حتما نسبت به کنترل عکس ارسالی دقت کنند تا عکس متقاضی دیگری به جای عکس داوطلب الصاق نشود. در صورت ارسال عکس اشتباهی از طرف فرد متقاضی، فرد به عنوان متخلف تلقی و مطابق مقررات با وی رفتار خواهد شد.

آزمون فوق در روز جمعه مورخ ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ به صورت تستی و منحصراً در شهر قم برگزار می‌شود.

کارت ورود به جلسه آزمون از روز چهارشنبه مورخ ۲۱ اسفند از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور در دسترس متقاضیان قرار خواهد گرفت.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۰:۰۲ ۱۹ اسفند ۱۴۰۰
اول باید بهشون بگن کلیه تلفناشون و رفت و آمداشون رو باید اطلاع بدن و اگه چیزی رو مخفی کردن اخراج میشن