سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با موتور سیکلت‌های فاقد پلاک در باغملک برخورد می‌شود

دادستان عمومی و انقلاب باغملک گفت: با موتور سیکلت‌های فاقد پلاک در این شهرستان به صورت قانونی برخورد می‌شود.

سهراب لهراب گفت: رانندگی با موتورسیکلت‌های فاقد پلاک عواقب ناگواری در پی داشته و تبعات اجتماعی و امنیتی قابل ملاحظه‌ای داردکه در بسیاری از موارد مجرمین برای انجام اقدامات خلاف قانون خود از جمله سرقت، اخلال در نظم عمومی و ایجاد مزاحمت برای نوامیس پلاک موتورسیکلت را مخدوش نموده تا امکان شناسایی و ردگیری پس از وقوع بزه فراهم نگردد.

او می‌گوید: بسیار اتفاقات ناگواری را که یک موتور سوار بعد از تعدی و تجاوز به حقوق شهروندی، بدون اینکه پلاک داشته باشد انجام داده و به راحتی از مخمصه فرار نموده اند.

لهراب گفت: دستگاه قضایی در برخورد با اینگونه افراد باجدیت برخورد میکند و به زودی این طرح در سطح شهرستان اجرایی شده و با همکاری فرماندهی انتظامی باغملک جریمه نداشتن پلاک موتورسیکلت در صورت مشاهده و شناسایی توسط افسران نیروی انتظامی و پلیس راهنمایی و رانندگی بدون هیچگونه اغماضی اعمال شده و ضمن توقیف به مدت شش ماه با متخلفین قطعاً برخورد قانونی قضایی خواهد شد.

دادستان عمومی وانقلاب باغملک در پایان از والدین درخواست کرد: در آگاه سازی فرزندانشان با هدف پیشگیری از وقوع جرم در آینده از این حیث اهتمام لازم را داشته باشن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.