سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تمهیدات هلال احمر مازندران برای نوروز

مدیر عامل جمعیت هلال احمر مازندران از برنامه ریزی و تمهیدات این جمعیت برای اجرای طرح امداد و نجات نوروزی خبرداد.

غلامعلی فخاری اجرای طرح‌های نوروزی را یکی از ماموریت‌های مهم جمعیت هلال احمر برشمرد و گفت: این جمعیت امسال نیز در راستای اجرای طرح ملی امداد و نجات نوروزی ۶۵ پایگاه و پست ثابت و سیار امداد و نجات و ۳۲ پست خدمات امدادی و بشردوستانه به مسافران نوروزی در استان تجهیز می‌شود.

او می‌گوید: در طرح امداد و نجات نوروزی علاوه بر پست‌های ۳۳ پایگاه ثابت، ۸ پست ویژه امدادونجات نوروزی، ۲۴ مرکز عملیات اضطراری، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس پیشرفته، ۴۰ دستگاه آمبولانس، ۱۴ دستگاه خودروی نجات و مرکز امداد هوایی مجهز به یک فروند بالگرد امدادی نیز مشارکت دارند تا به فوریت‌های امدادی مسافرین نوروزی استان در اسرع وقت پاسخ داده شود.

به گفته فخاری ۳۰۰ نفر امدادگر و نجاتگر آموزش دیده و ۲۰۰ نفر از پرسنل جمعیت استان در اجرای طرح امدادونجات نوروزی مشارکت می‌کنند.

او می‌گوید: در اجرای طرح ملی خدمات امدادی و بشردوستانه به مسافرین نوروزی که از سوی معاونت جوانان اجرا می‌شود نیز ۱۸۰۰ نفر از جوانان هلال احمر مازندران با برپایی ۱۲ پست ثابت و ۲۰ پست سیار به مسافران نوروری خدمات لازم را ارائه خواهند داد.

به گفته فخاری طرح‌های نوروزی جمعیت هلال احمر مازندران از ۲۵ اسفند ماه امسال آغاز و تا ۱۳ فروردین ماه سال آینده ادامه خواهد داشت.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.