سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رام ProMaster ۲۰۲۳ با ویژگی‌های جدید معرفی شد

ون تجاری رام اکنون دارای آپشن های جدیدی همچون سقف بلندتر و درب عقب به سبک رول آپ است.

 ون‌های تجاری رام ProMaster ۲۰۲۳ ، ظاهری بهتر نسبت به قبل دارند،  دلیلش این است که رام چراغ‌های جلوی قدیمی را با یک جفت چراغ‌های روشن‌تر جایگزین کرد. ProMaster همراه با طراحی جلویی جدید، دارای امکاناتی بیشتر در فضای داخلی است. چراغ‌های هالوژن استاندارد بازطراحی شده ۲۹ درصد روشن‌تر هستند و ۱۵ درصد برد بیشتری نسبت به چراغ‌های جایگزین دارند. به همین ترتیب، چراغ‌های LED اختیاری ۷۰ درصد روشن‌تر و ۵۰ درصد برد بیشتر هستند.

در کنار بحث روشنایی، یک نمای جلوی اصلاح شده وجود دارد که مدرن‌تر به نظر می‌رسد. همچنین دارای یک سپر مدولار است که به منظور تمیز کردن شیشه جلو و تعویض تیغه‌های برف پاک کن آسان‌تر به کار برده شده است.

 

در کنار چهره جدید، ProMaster گزینه‌های ظاهری بیشتری ارائه می دهد، رنگ‌های انتخابی اکنون شامل خاکستری سرامیکی و نارنجی اسپیت‌فایر هستند و چرخ‌های جدید اختیاری نیز در رنگ‌های نقره‌ای یا مشکی وجود دارند.

 سقف ProMaster ۲۰۲۳ ،  نسبت به نسل قبل بلند تر است و با پیکربندی بهتری ارائه می شود. رام که پیکربندی بهتری نسبت به نسل قبل دارد، اکنون می‌گوید که بیشترین حجم بار و فضای سر را در این خودرو فراهم می‌کند.

سال گذشته، رام ون‌های فول سایز خود را با انبوهی از ویژگی‌های ایمنی مدرن جدید ارتقا داد. لیست ارتقا‌های موجود طیف وسیعی از سیستم دوربین ۳۶۰ درجه تا کروز کنترل تطبیقی ​​و کمک حفظ بین خطوط را شامل می‌شود.

 

ProMaster ۲۰۲۳ فقط با دیفرانسیل جلو ارائه می‌شود؛ یک موتور ۳.۶ لیتری V-۶ با ۲۷۶ اسب بخار قدرت و ۲۵۰ پوند فوت گشتاور همچنان با یک گیربکس ۹ سرعته اتوماتیک جفت می‌شود. ظرفیت حمل و نقل ProMaster نیز مانند سال گذشته باقی مانده است،  افزودن درب عقب به سبک رول آپ آلومینیومی اختیاری برای کارآمدتر کردن فرآیند بارگیری و تخلیه بار در نظر گرفته شده است.

رام ProMaster ۲۰۲۳ از سه ماهه سوم امسال در دسترس خواهد بود. در حالی که رام هنوز قیمت را اعلام نکرده است، احتمالا افزایش نخواهد داشت.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.