سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف موادمحترقه در بوکان

فرمانده انتظامی بوکان از کشف بیش از ۳۳۰ هزار عدد موادمحترقه دست ساز در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ سلمان حیدری گفت: در اجرای اقدامات پیشگیرانه درخصوص حوادث چهارشنبه آخرسال و برابر اطلاعات واصله مبنی بر تهیه و توزیع موادمحترقه در یکی از محلات شهرستان بوکان، موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.
این مقام انتظامی می گوید: مامورین پس از بررسی‌های تخصصی و اقدامات پلیسی موفق به شناسایی محل دپوی مواد محترقه شده و با هماهنگی‌های قضایی، طی عملیاتی هماهنگ و برنامه ریزی شده و بازرسی از محل، حدود ۳۳۸ هزار عدد مواد محترقه دست ساز کشف و یک نفر متهم نیز دستگیر شد.

رئیس پلیس بوکان با اشاره به تشکیل پرونده و معرفی متهم به مرجع قضایی گفت: متهم در محل سکونت خود اقدام به تهیه و ساخت مواد محترقه و آماده سازی برای روز‌های پایانی سال می‌کرد که با اقدام به موقع پلیس مواجه شد.

سرهنگ حیدری می گوید: ساخت، نگهداری، جابجایی و استفاده از مواد محترقه هرسال متاسفانه باعث حوادث بسیار تلخی می‌شود و نوروز را به کام خانواده‌ها تلخ می‌کند و امسال نیز شاهد چنین حوادثی در سطح کشور بودیم و پلیس به منظور حفظ سلامتی شهروندان و پیشگیری از چنین حوادثی، ضمن مقابله با تهیه و توزیع و قاچاق مواد محترقه، برنامه‌های آموزشی و پیشگیرانه در سطح جامعه تدوین و ارائه می‌نماید.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.