سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهره برداری از ۱۲۹ طرح محرومیت زدایی در خراسان شمالی

۱۲۹ طرح محرومیت‌زدایی بنیاد مستضعفان در خراسان شمالی با حضور تصویری رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی به بهره‌برداری رسید.

 نماینده بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در خراسان شمالی در این مراسم گفت:کمک به توسعه نوغانداری با اعتبار ۲۰۰ میلیون تومان، توسعه سیستم‌های آبیاری نوین کشاورزی با اعتبار ۶ میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان، آبرسانی روستایی با اعتبار ۸۷۰ میلیون تومان، تعمیر و تجهیز ۱۰۰ کلاس و احداث هشت کلاس درس در قالب ۳ مدرسه با هزینه ۶ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان، تعمیر، نگهداری و تجهیز مراکز بهداشتی با ۵۵۰ میلیون تومان از مهمترین طرح‌هایی است که در این آیین به بهره برداری رسید.

مهدی قاسمیان گفت : سالن ورزشی چند منظوره، احداث خانه دومعلولان، احداث کتابخانه، تجهیز کارخانه‌های آسفالت، رهن و تجهیز منازل روحانیون، توسعه رسته صنایع دستی، دام سبک، زراعت گیاهان دارویی و خرید دستگاه آبرسان از دیگر طرح‌های محرومیت زدایی است که به بهره برداری رسید.

هشت هزار و ۹۲۷ طرح محرومیت زدایی با ارزش ۷۸۸ میلیارد تومان به صورت متمرکز و ویدئو کنفرانسی با حضور پرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی و حجت‌الاسلام محمد محمدی گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری در تهران برگزار شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.