سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان:

علما و گروه‌های تاثیرگذار برای ترغیب مردم به تزریق واکسن کرونا اقدام کنند

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: علما و گروه‌های تاثیرگذار در جامعه برای ترغیب مردم به تزریق واکسن کرونا اقدام کنند چرا که در شرایط کنونی واکسیناسیون و رعایت پروتکل‌های بهداشتی راه جلوگیری از شیوع این ویروس منحوس است.

رحمدل بامری در شورای آموزش و پرورش ایرانشهر ضمن تبریک اعیاد شعبانیه گفت: مبحث آموزش و پرورش از مباحثی است که در آداب دینی و شرعی و هم در فرهنگ ما ایرانیان ریشه دارد.

او گفت: در نظام مقدس جمهوری اسلامی تاکید زیادی بر علم آموزی شده زیرا تخصص و تعهد یکی از اهداف این نظام در طول حیات خود بوده و این مهم را می‌توان از طریق مقایسه نرخ باسوادی قبل از انقلاب و بعد از آن فهمید.

به گفته معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان  برکات و خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در همه حوزه‌ها از جمله مدرسه‌سازی و آموزش هیچ سنخیتی با دوران قبل از پیروزی انقلاب ندارد.

او گفت: ما همه محصول اراده‌ای هستیم که در دوران انقلاب اسلامی ایجاد شد و اگر این نظام مبارک نبود هیچ یک از ما در جایگاه کنونی خود نبودیم.

بامری گفت: همه ما تکلیف داریم زیرا امروز جهاد تکلیف است همان‌طور که روزی تکلیف داشتیم تا در سنگر حق در مقابل دشمن ایستادگی کنیم امروز مکلفیم در گام دوم انقلاب و در برهه‌ای که دشمن تمام تلاش خود را در مباحث جنگ اقتصادی و تحریمی در همه حوزه‌ها بکار گرفته ما باید مسائل را به گونه‌ای صحیح روشنگری و تبیین کنیم.

او گفت: اگر ما امروز شعار می‌دهیم که سرباز نظام و ولایت هستیم باید وظیفه ذاتی ما بیان صحیح خدمات و رسیدگی جدی به مشکلات مردم باشد.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان می گوید: با توجه به اینکه در پایان سال قرار داریم و هم شاهد شیوع ویروس کرونا هستیم باید پروتکل‌های بهداشتی را رعایت و مطابق دستور ستاد ملی کرونا عمل کنیم.

او گفت: مهاجر پذیر بودن ایرانشهر از یک از سو و از سویی دیگر محدودیت‌ها و امکانات محدود این شهر؛ باید با جدیت در بحث تامین مایحتاج، سوخت، خدمات و کالاهای اساسی به صورت جدی کار کنیم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.