سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف بیش از ۱۹ هزار عدد موادمحترقه در زابل

فرمانده انتظامی شهرستان زابل از کشف بیش از ۱۹ هزار عدد مواد محترقه قاچاق و غیرمجاز در بازرسی از یک منزل مسکونی خبر داد.

 سرهنگ احمد ثمره حسینی گفت: با توجه به نزدیکی چهارشنبه آخر سال و خطرات ناشی از استفاده مواد محترقه خطرناک و غیرمجاز، مقابله با افرادی که در رابطه با تهیه، توزیع و قاچاق این مواد فعالیت دارند؛ در دستور کار پلیس شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا ماموران پلیس امنیت عمومی این فرماندهی با اشراف اطلاعاتی و هوشمندی خود فردی را که در منزل خود اقدام به انبار مواد محترقه غیر مجاز نموده شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان زابل تصریح کرد: مأموران پس از حصول اطمینان از انبار مواد محترقه در منزل این فرد به محل اعزام و در بازرسی صورت گرفته تعداد ۱۹ هزار و ۱۷۰ عدد انواع مواد محترقه را به همراه یک هزار ۷۰۰ عدد فشنگ سلاح شکاری غیر مجاز کشف کردند.

سرهنگ ثمره حسینی با بیان اینکه تهیه و توزیع مواد محترقه غیر مجاز جرم بوده و با متخلفان برخورد قانونی صورت خواهد گرفت، بیان داشت: در این رابطه یک نفر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قانونی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان زابل از شهروندان خواست: در ایام پایانی سال بالاخص چهارشنبه آخر سال، کنترل و مراقبت بیشتری نسبت به جوانان و فرزندان خود داشته باشند تا دچار آسیب‌ها و خطرات احتمالی استفاده از مواد محترقه خطرناک نشوند و در صورت مشاهده و یا اطلاع از فعالیت فرد و یا افرادی که در رابطه با تولید و توزیع مواد محترقه و آتش‌زای غیر قانونی فعالیت می‌کنند، بلافاصله موضوع را از طریق سامانه فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

برچسب ها: مواد محترقه ، قاچاق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.