سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف ۵ هزار لاستیک وارداتی در اصفهان + فیلم

۵ هزار حلقه لاستیک وارداتی در اصفهان کشف شد.

سربازان گمنام اداره کل اطلاعات استان اصفهان در یک اقدام ضربتی دو انبار بزرگ لاستیک‌های خودرو‌های سبک و سنگین در شهرک صنعتی امیرکبیر اصفهان شناسایی و با دستور مقام قضایی مهر و موم کردند.
در این دو انبار ۵هزار حلقه لاستیک خودرو‌های سبک و سنگین وارداتی بدون ثبت در سامانه جامع انبارداری و مراکز نگهداری کالا دپو شده بود که طبق قانون، ثبت نشدن کالا در این سامانه به منزله کالای قاچاق است.
سودجویان برای افزایش قیمت، لاستیک‌ها را در انبار‌های غیر مجاز دپو کرده بودند و حالا قرار است این ۵هزار لاستیک پس از طی مراحل قانونی و قضایی با قیمت مصوب در بازار توزیع می‌شود.

 

 


بیشتر بخوانید


 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ا
۱۴:۲۸ ۱۷ فروردين ۱۴۰۱
هیچ اتفاقی نمی افته و همونطور که گفت نهایت به قیمت مصوب به بازار میان والبته تا مراحل اداریش طی بشه و از این اداره به اون اداه و سازمان و.. مراحلش طی بشه تارخ مصرفشون گذشته و یا امحا باید بشن یا همونطوری میدن دست مردم که با ترکیدنشون جون مردم را میگیره و احتکار کننده هم ضرری نمیکنه و همون قیمت مصوب هم براش کم سودی نداره و جریمم که بشه ککش نمیگزه چون کسی که اینهمه لاستیک احتکار کرده ملیاردره و مطمعنا فقط همین یک انبار رو که نداره !! وفقط دود این احتکار تو چشم مردم رفته و میره چون با همین احتکارها قیمت لاستیک بالا رفت و مردم توان خرید لاستیک نداشتن و ندارن ولی فقط بسنده میشه به اینکه احتکار شده و یه جریمه و مابقی طبعاتش که برای مردم و جامعه بوده هیچچچچ!
ناشناس
۱۷:۵۶ ۱۸ اسفند ۱۴۰۰
ای کاش مینوشتید چه برخوردی با محتکر میشه