سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۲۲۶ نفر با علائم کرونا به بیمارستان‌های استان سمنان مراجعه کردند

طبق اعلام ستاد مقابله با کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته، ۲۲۶ نفر با علائم کرونا به بیمارستان‌های استان مراجعه و ۲۱ نفر در این مراکز درمانی بستری شدند.

طبق اعلام ستاد مقابله با کرونا و همچنین آمار‌های واصله از دانشگاه‌های علوم پزشکی سمنان و شاهرود، طی ۲۴ ساعت منتهی به ابتدای سه شنبه ۲۲۶ نفر با علائم مشکوک به کرونا به بیمارستان‌های استان سمنان مراجعه کردند، تاکید کرد: میزان مراجعه بیماران نسبت به هفته گذشته به شدت کاهش پیدا کرده است.

۷۷ مورد قطعی مثبت کرونا ویروس در بین مراجعان روز گذشته در استان سمنان به ثبت رسیده که از این تعداد مراجعه ۲۱ نفر در بیمارستان‌های بستری شدند.

در شبانه روز گذشته همچنین دو نفر به دلیل ابتلای قطعی ویروس کرونا در استان سمنان جان خود را از دست دادند.

طبق اعلام ستاد مقابله با کرونا شهرستان‌های مهدی شهر و سرخه در وضعیت قرمز کرونایی هستند و مدارس به جز کلاس‌های عملی فنی و حرفه‌ای و کاردانش، در این دو شهرستان تعطیل و آموزش به صورت غیرحضوری است و دیگر شهرستان‌های استان سمنان نیز به جز گرمسار و میامی که زرد هستند، در وضعیت نارنجی قرار دارند.

روز گذشته نیز به دلیل شیوع کرونا پنج نفر در استان سمنان جان خود را از دست دادند و با احتساب ۲۴ ساعت اخیر متأسفانه باید گفت هفت نفر در این استان به دلیل ویروس کرونا فوت کرده اند که آمار بالایی همچنان محسوب می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.