سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در طرح تشدید کنترل و نظارت بهداشتی ویژه ایام نوروز رخ داد:

کشف و ضبط ۲۰۰ کیلوگرم گوشت قرمز غیر مجاز در اهواز

رئیس اداره دامپزشکی اهواز از کشف و ضبط بیش از ۲۰۰ کیلوگرم گوشت چرخ کرده غیر مجاز خبر داد

 رضا حفیظی گفت: این میزان گوشت غیرمجاز طی بازرسی کارشناسان بهداشتی اداره دامپزشکی شهرستان اهواز در قالب طرح تشدید کنترل و نظارت بهداشتی ویژه ایام نوروز و ماه مبارک رمضان از یکی از سردخانه‌های نگهداری مواد غذایی کشف و ضبط گردید.

او می‌گوید: این فرآورده‌های پروتئینی که در کارگاه‌های بسته بندی غیر مجاز تولید شده¬اند جهت ارزیابی و مشخص کردن نوع گوشت بکار رفته در فرآورده به آزمایشگاه مرکزی اداره کل دامپزشکی استان ارسال گردید.

به گفته رئیس اداره دامپزشکی اهواز تحقیقات لازم جهت کشف محل کارگاه تولید محصول ضبط شده از سوی بازرسین اداره دامپزشکی در حال انجام بوده که پس از کشف از طریق مراجع قضایی اقدام لازم صورت خواهد پذیرفت.

این مقام مسئول به شهروندان توصیه کرد فرآورده‌های خام دامی مورد نیاز خود را با توجه به تقلبات و سوء استفاده‌های احتمالی فراوان فقط از اماکن عرضه مورد تائید که فرآورده‌های بسته بندی بهداشتی شرکت‌های مجاز را عرضه می¬نمایند تهیه و در زمان خرید حتما به اطلاعات مکتوب بر روی بسته بندی توجه لازم را نمایند.

آقای حفیظی در پایان از شهروندان خواست  به محض روئیت تخلفات بهداشتی در عرضه، نگهداری و تولید فرآورده‌های خام دامی جهت گزارش تخلف با شماره تلفن ۲۴ ساعته اداره دامپزشکی شهرستان اهواز با شماره تلفن ۰۶۱۳۳۳۶۹۱۲۱ تماس حاصل نمایند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.