سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تعیین زمان بندی ساخت و تحویل واحد‌های طرح نهضت ملی مسکن در بافق

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد گفت: ۱۷۲ واحد در دست ساخت طرح نهضت ملی مسکن در بافق، دهه فجر سال آینده تحویل متقاضیان می‌شود.

محمد جواد ابوالحسینی گفت: تا تیر سال آینده قسمت سفت کاری و سقف واحدهای طرح نهضت ملی مسکن تکمیل و نازک کاری و باقی فرایند‌هایی که باعث قابل سکونت شدن در واحد‌ها می‌شود، به وسیله خود مردم انجام می‌شود.

او می گوید: غیر از این تعداد، بیش از هزار متقاضی تأیید صلاحیت شده وجود دارد که پیش بینی می‌شود تا پایان پالایش‌ها این عدد به هزار و ۳۰۰ متقاضی برسد.

به گفته ابوالحسینی برای مسکن ملی زمین در نظر گرفته شده است، ولی مشکلی در مجموعه سازمان جنگل‌ها و مراتع و سازمان منابع طبیعی کشور وجود دارد که مقرر شد با نامه‌ای که از استان صادر می‌شود، تا قبل از پایان سال مجوز گرفته و فروردین سال آینده، زمین تحویل پیمانکار شود.

او گفت: فرایند اجرایی از اردیبهشت آغاز می‌شود که بانک مسکن قول مساعدت داد با عقد قرارداد، تزریق مالی به واحدهای احداثی انجام شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی یزد می گوید: مدت زمان بازپرداخت وام، ۲۰ سال در نظر گرفته شده است و برای کسانی که در موعد اول توان بازپرداخت مبالغ سنگین‌تر را ندارند، امکان تقسیط پلکانی نیز وجود دارد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.