سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح دفتر فن بازار منطقه‌ای مازندران در آمل

دفتر فن بازار منطقه‌ای مازندران در شهرک صنعتی امامزاده عبدالله آمل افتتاح شد.

روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران اعلام کرد: دفتر فن بازار منطقه‌ای مازندران با حضور علی پور معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی، و جمعی از مسئولان استانی در مرکز خدمات فناوری و کسب و کار شهرک صنعتی امامزاده عبدالله آمل افتتاح شد.

علی پور معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی در این مراسم، گفت: شدت یافتن رقابت جهانی و تقاضای فزاینده برای محصولات متنوع، باعث شد تا واحد‌های صنعتی استان نیازمند ایده‌های نو و راه یابی فناوری جدید در واحد‌های خود باشند.

او می‌گوید: راه اندازی دفتر فن بازار در استان بمنظور تسهیل و تسریع در ارائه اینگونه خدمات به تلاشگران بخش صنعت و در راستای پاسخ به تقاضای فناوری بوده است.

به گفته علی پور امیدواریم در مدت زمان کوتاه ثمره راه اندازی فن بازار در عرصه‌های مختلف فناوری نمایان و توسعه بازار از طریق عرضه و تقاضا فناوری ایجاد شود.

با افتتاح و شروع به کار دفتر فن بازار منطقه‌ای در مازندران، شرایط ارتقاء بهره وری، کاهش قیمت تمام شده و رفع مشکلات و کمبود‌های بخش تولید آماده شده و زمینه ورود محصولات، خدمات و فناوری‌های واحد‌های تولیدی استان به بازار‌های ملی و بین المللی فراهم شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.