سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۱۸ عنوان برتر سرمایه گذاری در خراسان جنوبی آماده شد

استاندار خراسان جنوبی از آماده سازی ۱۸ عنوان برتر در حوزه‌های زیرساختی، عمرانی و سرمایه‌ گذاری استان خبر داد.

قناعت در نشست با جمعی از سرمایه‌گذاران و نمایندگان شرکت سرمایه‌گذاری چینی گفت: خراسان جنوبی از نظر وسعت سومین و از نظر محرومیت دومین استان کشور است که باید برای توسعه و آبادانی آن تلاش شود.

او گفت: ورود بخش خصوصی به بهره‌برداری از این ظرفیت‌ها علاوه بر ایجاد ارزش افزوده برای استان، برای خود سرمایه‌گذاران هم منفعت فراوانی به همراه دارد.

قناعت گفت: ۱۸ عنوان برتر در حوزه‌های زیرساختی، عمرانی و سرمایه‌گذاری در استان آماده است که می‌توان با استفاده از تسهیلات تهاتر‌های نفتی، گازی و پتروشیمی به سرمایه‌ گذاری و اجرای آن‌ها اقدام کرد.

استاندار خراسان جنوبی گفت: راه‌ آهن در تسهیل شرایط سرمایه‌ گذاری، کاهش هزینه‌های سرمایه‌ گذاران و توسعه منطقه نقش بسیاری دارد، مشارکت بخش خصوصی باعث سرعت بخشی پروژه راه‌ آهن می‌شود.

او گفت: برنامه‌های خوبی برای جذب سرمایه‌ گذار و حضور شرکت‌های بزرگ سرمایه‌ گذاری ایرانی و خارجی از طریق تهاتر‌های نفتی، گازی و پتروشیمی در استان داریم.

قناعت گفت: تأمین آب از طریق خط انتقال دریای عمان، تکمیل راه‌های اصلی و شریانی و نیز راه‌ آهن از خواسته‌های اصلی و کلیدی استان است که بر اجرای این طرح‌ها توسط بخش خصوصی تأکید داریم.

استاندار خراسان جنوبی گفت: احداث راه‌ آهن بیرجند- یونسی، هزار و ۳۶۰ کیلومتر باند دوم، تصفیه‌خانه فاضلاب در شهرها، پست‌های تأمین برق برای صنایع و معادن، نیروگاه‌های خورشیدی، توربین‌های بادی، صنایع وابسته به اندولوزیت، صنعت اتومبیل‌سازی، انتقال آب و آبرسانی به شهر‌ها از جمله طرح‌های دارای قابلیت سرمایه‌ گذاری از طریق تهاتر نفت، گاز و پتروشیمی است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.