سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۳۴ هزار مورد بازرسی از عرضه کنندگان کالا‌های اساسی در آذربایجان‌غربی

رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی از انجام ۳۳ هزار و ۷۷۴ مورد بازرسی از واحد‌های عرضه کننده کالا‌های اساسی استان طی سه ماه گذشته خبر داد.

اکبر کرامتی در چهل و ششمین جلسه قرارگاه امنیت غذایی استان گفت: از مجموع این بازرسی‌ها در حدود ۸ هزار و ۳۶ مورد مربوط به حوزه آرد و نان و ۲۵ هزار و ۱۹۵ مورد مربوط به سایر کالا‌های اساسی بوده است.

وی می گوید: علاوه بر بازرسی مستمر توسط اکیپ‌های گشت، طی این مدت، ۵۴۳ مورد گزارش مردمی ثبت و اقدام شده و گشت‌های مشترک با تعزیرات نیز به صورت مستمر صورت گرفته است که در این راستا دو هزار و ۶۷۴ مورد پرونده متخلفین در حوزه کالا‌های اساسی به ارزش ۳.۸ میلیارد تومان و در حوزه آرد و نان به ارزش ۸۲۵ میلیون تومان تشکیل و بعد از مراحل ثبت، به مراجع قضائی جهت رسیدگی ارسال شده است.

کرامتی افزود: هم اکنون ۳۸ اکیپ بازرسی قرارگاه تأمین امنیت غدایی در سراسر استان بر سطح بازار اقلام پر مصرف و کالا‌های اساسی و حوزه آرد و نان به صورت شبانه روزی در حال رصد و پایش بازار استان هستند.

تأمین و ذخیره سازی کالا‌های اساسی در ایام پایانی سال مخصوصاً برنج، روغن و شکر، تشدید نظارت و بازرسی‌ها بر قیمت کالا‌های اساسی و کنترل مدوام کیفیت میوه‌های توزیعی طرح تنظیم بازار برای افزایش رضایتمندی مردم از جمله مواردی بود که رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان در نشست قرارگاه امنیت غذایی بر لزوم اجرای آن‌ها تاکید کرد.

وی گفت: برای دستیابی به اهداف مد نظر، نیازمند هم افزایی و مشارکت فراگیر بین دستگاه‌های اجرایی و مشارکت عمومی مردم در امر رصد و پایش مستمر بازار هستیم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.