سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف بیش از ۱۲ هزار عدد انواع مواد محترقه در مازندران

ماموران نیروی انتظامی بیش از ۱۲ هزار عدد انواع مواد محترقه را در شهر‌های نوشهر و ساری کشف کردند.

سرهنگ اکبر فرمانده انتظامی نوشهر گفت: به منظور پیشگیری از حوادث و آسیب‌های ناشی از انفجار مواد محترقه در چهارشنبه آخر سال و درپی اخبار واصله مبنی بر فروش مواد محترقه توسط افرادی، مراتب در دستور کار ماموران انتظامی و پلیس فتای این شهرستان قرار گرفت.

طی عملیات مشترک پلیس فتا و کلانتری مرکزی سطح شهرستان، ۷ هزار و ۶۰۰ عدد انواع مواد محترقه کشف شد.

به گفته فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر برخورد با توزیع کنندگان مواد محترقه با جدیت در دستور کار پلیس شهرستان قرار دارد.

کشف ۴ هزار و ۸۵۴ عدد مواد محترقه در ساری

سرهنگ محمد باقرزاده رئیس اداره تظارت بر اماکن عمومی مازندران گفت: با توجه به نزدیک بودن چهارشنبه آخر سال و خطرات ناشی از استفاده مواد محترقه خطرناک و غیرمجاز، مقابله با افرادی که در رابطه با تهیه، توزیع و قاچاق این مواد در واحد‌های صنفی فعالیت دارند؛ در دستور کار پلیس قرار دارد.

کارکنان اداره نظارت بر اماکن عمومی استان با اشرافیت اطلاعاتی و اقدامات تخصصی موفق به کشف ۴ هزار و ۸۵۴ عدد انواع مواد محترقه از دست فروشان سطح شهر شدند.

متصدیان واحد‌های صنفی در ایام پایانی سال بالاخص چهارشنبه آخر سال، نه تنها هیچونه فعالیتی در راستای توزیع و عرضه مواد محترقه نداشته بلکه در صورت مشاهده و یا اطلاع از فعالیت فرد و یا افرادی که در رابطه با تولید و توزیع مواد محترقه و آتش‌زای غیر قانونی فعالیت می‌کنند، بلافاصله موضوع را از طریق سامانه فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.