سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نمایش هفت فیلم نوروزی در پردیس سینمایی بهمن شهرکرد

پردیس سینمایی بهمن شهرکرد با نمایش هفت فیلم در نوروز ۱۴۰۰ میزبان مردم چهارمحال و بختیاری و مسافران نوروزی خواهد بود.

آقای قائدی سرپرست حوزه هنری چهارمحال و بختیاری گفت: گفت: پردیس سینمایی بهمن شهرکرد با پنج سالن نمایش از اسفند ۱۴۰۰ میزبان مخاطبان فیلم‌های روز ایران است.

فیلم‌های «موقعیت مهدی»، «مرد بازنده»، «شادروان»، «روز صفر»، «قدغن»، «سگ بند» و «گل به خودی» به عنوان فیلم‌های نوروزی در سینما‌های سراسر کشور و همچنین پردیس سینمایی بهمن شهرکرد پخش خواهد شد.


بیشتر بخوانید


امسال دو فیلم «شادروان» و «موقعیت مهدی» در نمایش نوروزی از سوی مرکز پخش حوزه هنری نمایش داده می شود.

«شادروان» به کارگردانی حسین نمازی که به عنوان یکی از آثار سینمایی حوزه هنری در جشنواره فیلم فجر نیز حضور داشت فیلم دیگری است که در سینما بهمن شهرکرد به نمایش در می‌آید.

«موقعیت مهدی» عنوان بهترین فیلم جشنواره فیلم فجر را از آن خود کرده و یکی از آثار قابل توجه و تماشایی سینمای ایران است که در نوروز ۱۴۰۰ پخش خواهد شد.

مردم استان چهارمحال و بختیاری از هنر هفتم فقط در مرکز استان با پردیس سینمایی بهمن شهرکرد برخوردار هستند که تلاش می‌شود با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌های ۹ گانه استان، آثار پخش شده توسط حوزه هنری در ایام نوروز به صورت سینما سیار به نمایش در آید.

حوزه هنری استان تلاش خواهد کرد در صورت امکان با همکاری موسسه بهمن سبز حوزه هنری کشور در شهرستان‌های دیگر استان هم نمایش فیلم‌ها را فعال کند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.