سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در سفر رئیس جمهور به گلستان انجام شد؛

تخصیص بیش از ۴۵ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام بنیاد شهیدگلستان

استاندار گلستان گفت: بیش از ۴۵ میلیارد تومان اعتبار در سفر ریاست جمهوری به استان برای تکمیل طرح های بنیاد شهید و امور ایثارگران اختصاص یافت.

 زنگانه امروز در دیدار با جانبازان دفاع مقدس گفت: در سفر رئیس جمهور به گلستان اعتبارات مناسبی برای جامعه جانبازان و ایثار گران در نظر گرفته شد.

به گفته استاندار گلستان در این سفر ۲۵ میلیارد تومان برای تکمیل مرکز توانبخشی جانبازان، ۲۰ میلیارد تومان برای پارک سلامت ایثارگران و ۲ میلیارد تومان هم برای ساماندهی گلزار مطهر شهدا تخصیص یافته است.

زنگانه گفت: در رشد اعتبارات تملک دارایی در بودجه سال بعد رتبه ۵ را داریم و البته توانستیم رتبه بودجه جاری استان را در سال بعد به رتبه ۱۲ برسانیم.

او می‌گوید: جزو استان‌هایی هستیم که با برنامه در حال حرکت هستیم و دعای خیر جانبازان و ایثارگران در موفقیت مدیریت استان موثر است.

زنگانه گفت: هدف ما بهره گیری از نیرو‌های توانمند، انقلابی و مردمی است و در این مسیر از مشورت همه دلسوزان استفاده می‌کنیم.

او گفت: جانبازان و ایثارگران در جنگ تحمیلی خدمت خالصانه خود را به مردم انجام دادند و الگوی تلاش و مجاهدت برای نبرد اقتصادی امروز هستند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.