سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دیدار امام‌جمعه کرج با جانبازان دوران دفاع مقدس به مناسبت روز جانباز

امام‌جمعه شهر کرج به مناسبت روز جانباز با جانبازان ۷۰ درصد دوران دفاع مقدس منوچهر بناکار و حامد نورمحمدی دیدار و از آنان تجلیل کرد.

 آیت‌الله محمدمهدی حسینی همدانی،  مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران البرز،  مدیرکل صداوسیمای البرز به همراه جمعی از مسئولان و خادمان شهدا به مناسبت میلاد باسعادت قمر منیر بنی‌هاشم حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز و به منظور اجرای طرح علمداران حماسه با جانبازان ۷۰ درصد ۸ سال دفاع مقدس منوچهر بناکار و حامد نورمحمدی دیدار و از سال‌ها مجاهدت و ایثارگری این عزیزان درراه حفظ ارزش‌های نظام اسلامی تجلیل کردند.

امام جمعه کرج گفت: نمایندگان، ولی فقیه در استان‌ها و ائمه جمعه در سراسر کشور از طرف مقام معظم رهبری مدظله‌العالی مأموریت دارند تا ضمن سرکشی از جانبازان عزیز سلام ایشان را خدمت جانبازان ابلاغ کنند.

او گفت: شهدا دارای درجات عالی و متعالی هستند و در جایگاهی رفیع قرار گرفتند، کسی که جانباز می‌شود سختی‌هایش بیشتر است و مثل شهید هرروز در حال شهادت است.

آیت الله حسینی همدانی گفت: یه موقعی باید در مورد ایثار، ایثارگری و موضوعات مربوط به جوانمردی سخنرانی کرد، اما جانبازان عملاً درس ایثارگری و جوانمردی هستند و به‌طور عملی درس ایثار را تکرار می‌کنند.

به گفته امام جمعه کرج  جانبازان با همین اعضا مجروح خود در حال تعلیم دادن و درس دادن هستند که ما در چه مسیری حرکت کنیم و قدم برداریم، جانبازان عزیز با نیت خالص وارد شدند و با نیت خالص هم در حال پیمودن مسیر هستند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.