سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

باد و باران سیستان و بلوچستان را فرا می‌گیرد

رییس اداره پیش‌بینی و مدیریت بحران اداره‌کل هواشناسی سیستان و بلوچستان با اشاره به صدور هشدار سطح زرد این اداره‌کل گفت: باد نسبتا شدید و باران روزهای دوشنبه و سه‌شنبه هفته جاری مناطقی از این استان را فرا می‌گیرد.

علی ملاشاهی گفت: فعالیت سامانه ناپایدار جوی از بعدازظهر دوشنبه ۱۶ اسفند آغاز و تا اواخر روز سه‌شنبه هفدهم اسفند ادامه خواهد داشت.

او می گوید: روز سه‌شنبه هفدهم اسفند بر شدت وزش باد افزوده خواهد شد بنابراین توصیه می‌شود در روزهای ذکر شده از رفتن به ارتفاعات خودداری شود و خیزش گرد و خاک و کاهش دید و کاهش موقتی کیفیت هوا از جمله پدیده‌های غالب در نقاط مرکزی و جنوبی استان خواهد بود.

رییس اداره پیش‌بینی و مدیریت بحران اداره کل هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: احتمال نفوذ غبار به مناطق شمالی استان نیز وجود دارد  از بعدازظهر سه‌شنبه تا اواخر روز شاهد رشد ابرهای همرفتی، رگبار باران، رعد و برق، احتمال تگرگ و همچنین وزش باد شدید لحظه‌ای در برخی مناطق جنوبی و مرکزی خواهیم بود .

او گفت:  جاری شدن رواناب و آبگرفتگی معابر در مناطق مذکور دور از انتظار نیست از اینرو خودداری از قرارگیری در حریم مسیل‌ها ضروری است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.