سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نشست عیدانه طلاب جنوب فارس در لامرد

ششمین نشست بزرگ عیدانه طلاب جنوب استان فارس برگزار می شود.

حجت‌الاسلام عباس محمودی دبیر ششمین نشست بزرگ عیدانه طلاب و روحانیون جنوب استان فارس گفت:  نشست‌های طلاب و روحانیون منطقه از ابتدا با هدف کلی پیگیری بیانات مقام معظم رهبری  و بومی سازی آن با ساختار اجتماعی و فرهنگی منطقه جنوب شکل گرفته  که در فروردین‌ ماه سال آینده برگزار می شود.

او گفت: در این زمینه، همگرایی، وحدت روحانیت و استفاده حداکثری از ظرفیت های کم نظیر روحانیت منطقه برای تحقق این امر مهم ضروری است.

محمودی بیانیه گام دوم انقلاب و تاکید مقام معظم رهبری در تبیین صحیح آن را به عنوان هدف اختصاصی نشست امسال دانست و گفت: حفظ جایگاه راهبردی و بالادستی این سند در تمام برنامه ها و عملیات های مرتبط با اهداف انقلاب اسلامی در راهبری لایه ها و مولفه های موثر در حرکت انقلاب اسلامی و تحقق تمدن نوین اسلامی موثر است.

دبیر ششمین نشست بزرگ عیدانه طلاب و روحانیون جنوب فارس گفت: ارتقاء کیفی و کمی برای انجام ماموریت های روحانیت منطقه با استفاده از ظرفیت های تخصصی طلاب و فضلا در ابعاد علمی، تبلیغی، مدیریت فرهنگی و نقش آفرینی اجتماعی در قالب تشکیل کارگروه های تخصصی برنامه دیگری است که در کنار برنامه نشست عمومی و با حضور یکی از شخصیت‌های مطرح کشوری برگزار می شود که به تحقق اهداف نشست امسال کمک اساسی می کند.

او  با دعوت از عموم طلاب، روحانیون، اندیشمندان، سخنوران و فعالان فرهنگی منطقه خواستار حضور فعال در این نشست شد.

ششمین نشست بزرگ عیدانه طلاب و روحانیون جنوب استان فارس با مشارکت مجمع طلاب جوان و به میزبانی مدرسه علمیه رضویه شهرستان لامرد برگزار می شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.