سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون آموزش و ترویج مشارکت های مردمی حفاظت محیط زیست:

باید از ظرفیتهای زیست محیطی آذربایجان غربی برای ایجاد نشاط استفاده کرد

معاون آموزش و ترویج مشارکت های مردمی حفاظت محیط زیست کشور گفت: در دولت سیزدهم توجه به محیط زیست در راس امور است.

مرادی امروز ۱۵ اسفند در مراسم تودیع و معارفه مدیر کل حفاظت محیط زیست استان که در سالن جلسات اداره کل برگزار شد، گفت: با توجه نقش محیط زیست در توسعه یک کشور در دولت سیزدهم توجه به محیط زیست در راس امور است.

مرادی با اشاره به اینکه در دولت چرخش مدیریت به عنوان یک محور اصلی توسعه سازمانی و کمک به حرکت سریع سازمان محیط زیست است، گفت: آذربایجان غربی به لحاظ سرمایه انسانی بسیار قوی است و توسعه درون زای مدیریتی در این استان اتفاق افتاده است.

به گفته مرادی: محیط زیست آذربایجان غربی دارای ویژگی‌ها و پتانسیل‌های است که مغفول مانده باید از این ویژگی‌ها در جهت توسعه استان و ایجاد نشاط و امید استفاده کرد.

مرادی با تاکید به اینکه با توجه به شرایط محیط زیستی استان از مدیران توقع کار جهادی و انقلابی را داریم، گفت: سازمان حفاظت از محیط زیست یک سازمان مردم پایه است و با حضور مردم می‌توان به حفظ محیط زیست کمک کرد.

معاون آموزش و ترویج مشارکت‌های مردمی حفاظت محیط زیست کشور گفت: سازمان‌های مردم نهاد استان در حوزه محیط زیست باید پای کار بیایند و با افزایش سمن‌ها در این حوزه حضور جدی داشته باشند.

مرادی با تاکید به اینکه بخش عمده آموزش‌ها وتوسعه سواد محیط زیستی توسط رسانه‌ها رخ می‌دهد، می گوید: رسانه‌ها باید پای کار بیایند و از هر بستری در جهت بسط سواد محیط زیستی و آگاهی‌های محیط زیستی استفاده کنند.

او گفت: در تبیین مباحث محیط زیستی نباید کوتاهی کرد بنابراین در دوره جدید باید بحث جهاد تبیینی رخ دهد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.