سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تاکید بر جذب ۱۰۰ درصدی اعتبارات چهارمحال و بختیاری

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: سال مالی محدود است و باید هر چه سریع‌تر برای جذب اعتبارات استان برنامه‌ریزی کرد.

آقای حیدری در نشست جذب اعتبارات با تاکید بر ضرورت جذب ۱۰۰ درصدی اعتبارات چهارمحال و بختیاری گفت: باید طوری برنامه ریزی شود که هیچ اعتباری از استان برگشت نخورد.

اعتباراتی که با توجه به تحریم‌ها و مشکلات اقتصادی اختصاص داده می‌شود را باید غنیمت شمرد و در جذب ۱۰۰ درصدی آن تلاش کرد.


بیشتر بخوانید


سال مالی محدود است و باید هر چه سریع‌تر برای جذب اعتبارات استان برنامه‌ریزی کرد.

جذب اعتبار باقی مانده در استان شدنی است و باید موانع جذب شناسایی و در راستای رفع آن هم‌افزایی شود.

اختصاص اعتبار به استان در سال ۱۴۰۱ بستگی زیادی به جذب اعتبار سال ۱۴۰۰ دارد از همین رو باید اعتبار اختصاصی به استان به موقع جذب شود.

۴۳ درصد اسناد خزانه چهارمحال و بختیاری جذب شد

آقای عبدالهی مدیرکل امور اقتصادی و دارایی چهارمحال و بختیاری نیز در این نشست از جذب ۴۹۰ میلیارد تومان اسناد خزانه سال ۱۴۰۰ استان خبر داد و گفت: این میزان اعتبار معادل ۴۳ درصد اسناد تخصیصی به استان بوده است.

یک هزار و ۶۷۴ میلیارد تومان اعتبار اسناد خزانه برای استان پیش‌بینی شد که از این میزان یک هزار و ۱۳۹ میلیارد تومان معادل ۶۸ درصد آن به استان تخصیص داده شده است.

از این میزان ۴۹۰ میلیارد تومان معادل ۴۳ درصد اعتبار تخصیصی به استان جذب شده و ۶۴۸ میلیارد تومان آن معادل ۵۷ درصد هنوز جذب نشده است.

تا پایان تیرماه فرصت جذب این اعتبارات را داریم و باید به نحوی برنامه‌ریزی شود که ظرف پنج ماه آینده این اعتبار به صورت ۱۰۰ درصد جذب شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Bakhtiyari
۱۷:۵۹ ۱۵ اسفند ۱۴۰۰
استان چهارمحال و بختیاری در تمام رشته ها و زمینه ها و صنایع میتواند بدرخشد و موفق باشد این استان هم آب و هم برق و هم گاز و نفت را به یکجا در خود دارد و میتواند میزبان پتروشیمی و نیروگاه های بزرگ گازی و پالایشگاهها و انواع صنایع از خودروسازی و هواپیماسازی گرفته تا صفحه خورشیدی و خودروهای برقی و تراکتور و کمباین سازی و قطعه سازی و لوازم پزشکی و داروسازی و کشت و صنعت و لوازم خانگی و صنعت ساختمان و شیرآلات و هزاران هزار صنعت دیگر و شهرکهای صنعتی فراوان رونقی فراوان بگیرد و رشد و پیشرفتی روز افزون داشته باشد .
به امید پویایی و پیشرفت هر روزه این استان زر خیز و بام ایران عزیز.