سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان:

ماه شعبان حلقه واسط فصل نیایش و ماه رمضان است

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: ماه شعبان حلقه واسط فصل نیایش و ماه رمضان است که دارای برکات زیادی است و باید همه مومنان بهره لازم را از این ایام ببرند.

حجت الاسلام محمد حسین بلک گفت: ماه شعبان حلقه واسط فصل نیایش و ماه رمضان است که دارای برکات زیادی است و باید همه مومنان بهره لازم را از این ایام ببرند.

او ضمن اینکه مومنان در ماه شعبان آماده ورود به ماه مبارک رمضان می‌شوند، گفت: ورود به ماه مبارک رمضان با توجه به ظرفیت‌های بزرگی که این ماه دارد نیاز به آمادگی ویژه دارد چرا که در این ماه قرآن نازل شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با بیان اینکه روزه گرفتن و بهره مندی از مناجات شعبانیه نیز در این ایام توصیه شده است، گفت: این مناجات بسیار بلند است و عرفا از این دعا به قله‌های بلندی دست پیدا کردند.

رسیدگی به افراد فقیر و نیازمند جامعه نیز از دیگر اعمال توصیه شده در ماه مبارک شعبان است و امیدواریم در این ایام فعالیت بیشتری را در این زمینه داشته باشیم.

حجت الاسلام بلک ضمن اینکه در همه امامزادگان و بقاع متبرکه استان اصفهان در ماه مبارک شعبان ویژه برنامه‌هایی به مناسبت میلاد امام حسین (ع)، حضرت ابوالفضل (ع) و امام سجاد (ع) در ابتدای این ماه دیده شده است، گفت: این برنامه‌ها همراه با جشن و سرور و برنامه‌های معرفت افزایی و فعالیت‌های اجتماعی است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان اضافه کرد: در مراکز شاخص استان این برنامه‌ها به صورت ویژه‌تر برگزار می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.