سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون اجرایی رئیس جمهور:

وعده ساخت سالانه یک میلیون مسکن در حال پیگیری است

آقای مرتضوی از پیگیری‌های دولت برای تحقق وعده‌ی رئیس جمهور درخصوص ساخت سالانه یک میلیون مسکن در کشور خبر داد.

سید صولت مرتضوی، معاون اجرایی رئیس جمهور در سفر خود به آبادان گفت: پیگیری ها برای تحقق ساخت چهار میلیون مسکن در طول چهار سال در حال انجام است و در حال حاضر بستر برای احداث ۸۰۰ هزار واحد مسکونی در سراسر کشور بر اساس گزارش های ارائه شده توسط وزیر راه و شهرسازی آماده شده است.

او با کاشت یک نهال به مناسبت روز درخت کاری درخصوص ایجاد کمربند سبز در نقاط مرزی استان خوزستان گفت: دولت در تلاش است با  خروج اسناد آمایشی از محیط بانی  با توجه به وضعیت آمایش هر منطقه اقدامات لازم را انجام دهند.

به گفته این مسئول بیش از ۹۹ و نیم درصد سواحلی که در اختیار دستگاه های مختلف کشور بود آزادسازی شد و و برای آزادسازی سواحل تصرف شده از سوی بخش خصوصی نیز توسط اقدامات جدی از سوی دستگاه های نظارتی و قضایی در حال انجام است.

او گفت : ۳۰۰ تخت تا ۶ ماه آینده به ظرفیت تخت های بیمارستانی شهرستان های آبادان و خرمشهر افزوده خواهد شد.

هدف مرتضوی از  این سفر آگاهی از آخرین وضعیت زیرساختی در استان خوزستان و بازدید از روند ساخت بخش فوق تخصصی بیمارستان آیت اله طالقانی آبادان و همچنین بیمارستان فوق تخصصی قلب شهید موسوی خرمشهر است.

بررسی آخرین وضعیت تصفیه خانه فاضلاب آبادان با ظرفیت تصفیه روزانه ۲۴ هزار مترمکعب نیز از جمله مواردی است که در بازدید معاون اجرایی رئیس جمهور به آن پرداخته می شود.

خلیلیان استاندار خوزستان،  احسان عباس پور ، فرماندار ویژه شهرستان آبادان و نادر عمیدزاده، فرماندار ویژه شهرستان خرمشهر و برخی دیگر از مسئولان محلی به استقبال این مسئول رفتند و او را در سفر به آبادان و خرمشهر همراهی می کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.