سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توسعه گردشگری آبی در استان اردبیل

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان اردبیل گفت: توسعه گردشگری آبی در استان اردبیل یکی از رویکرد‌های اصلی شرکت آب منطقه‌ای استان خواهد بود.

علی حیدری اناری گفت: توسعه گردشگری آبی به عنوان یکی از مسائل مهمی است که متاسفانه در سال‌های گذشته در استان به آن توجه کمی شده است و شرکت آب منطقه‌ای اردبیل برای سال آینده به‌عنوان یکی از رویکردهای اصلی این موضوع را مدنظر قرار خواهد داد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان اردبیل می گوید: وجود ذخایر ارزشمند منابع آب در استان و پتانسیل‌های کم‌نظیر آب‌های گرم معدنی در سطح استان اردبیل، باید برنامه‌ریزی مدونی جهت توسعه گردشگری آبی در استان به‌عمل آید و شرکت آب منطقه‌ای اردبیل از هرگونه سرمایه‌گذاری در این بخش استقبال می‌کند.

به گفته او، فراخوان شرکت آب منطقه‌ای اردبیل به منظور جذب سرمایه‌گذار برای توسعه گردشگری آبی در منابع و تاسیسات آبی استان داده شده و بدون تردید یکی از راه‌های توسعه گردشگری در استان توجه به ظرفیت بالای منابع آب در استان است و راه برای سرمایه‌گذاری در این بخش هموار شده است.

حیدری اناری همچنین عملیاتی نمودن پیشنهادات و ایده‌های مختلفی که در شورای مشاوران جوان مطرح می‌شود را به عنوان یک پیشران برای برنامه‌های توسعه‌ای شرکت دانست.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.