سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

میدان اسب دوانی در خوزستان احداث می‌شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خوزستان گفت: سوارکاری در خوزستان از یک فرهنگ بسیار غنی و باسابقه در کشور و حتی آسیا برخوردار بوده و همواره مسابقات بسیاری در استان برگزار می‌شود.

رضا فتوحی در حاشیه رقابت‌های کورس سوار کاری زمستانه در اهواز گفت: ورزش سوارکاری یکی از سنت‌های دیرینه کشور بوده و باعث نشاط جامعه می‌شود همچنین نوجوانان و جوانان بسیاری به فعالیت در این رشته علاقه دارند.

او گفت: در خصوص احداث یک میدان سوارکاری گفت: پیست نیرو اهواز که مسابقات سوارکاری در آن برگزار می‌شود متعلق به شرکت برق منطقه‌ای خوزستان بوده و به صورت موقت از این زمین استفاده می‌شود.

به گفته آقای فتوحی طی صحبتی که با مدیرکل منابع طبیعی خوزستان صورت پذیرفته، مقرر شد زمینی برای پیست سوارکاری خوزستان در اختیار اداره کل ورزش و جوانان استان قرار داده شود تا به این ورزش اختصاص پیدا کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خوزستان ضمن رضایت از عملکرد هیات سوارکاری خوزستان گفت: کسانی که قصد دارند در زمینه پرورش اسب و حفط این سنت فعالیت کنند، تسهیلات، زمین و امکانات در اختیارشان قرار می‌گیرد تا از این طریق اشتغال زایی کنند.

مسابقات کورس زمستانه کشور در ۸ هفته به میزبانی اهواز و با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی برگزار و به نفرات برتر هر کورس جوایز نقدی اهدا شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.